• تورنتو , تهران
  • info@pragmaimmigration.com
  • ‪+‬98 ‪(‬919‪)‬ 169 5458‬‬‬

برنامه نیروی متخصص فدرال (FSWP)

مهاجرت به کانادا از طریق برنامه نیروی متخصص فدرال (FSWP) یک روش متداول و پر طرفدار است. کشور کانادا کشوری با فرهنگی غنی و امکانات رفاهی و اجتماعی بسیار بالایی است که زندگی در آن رویای بسیاری از ملت‌ ها می‌ باشد. پس اگر دارای مهارت های شغلی هستید و علاقه مند به زندگی در کانادا، این مطلب را تا انتها بخوانید و از شرایط درخواست ویزا مطلع شوید. 

مهاجرت به کانادا از طریق برنامه نیروی متخصص فدرال (FSWP)

جهت دریافت مشاوره با ما در تماس باشید!

دفتر ایران

‪+‬98 ‪(‬919‪)‬ 169 5458‬‬‬

دفتر کانادا

‪+‬1 ‪(‬647‪)‬ 479 0744

ایمیل

info@impragma.irm
کانادا را بیشتر بشناسیم:

برای ورود و اقامت در کشور کانادا، مهاجرت به کانادا از طریق برنامه نیروی متخصص فدرال (FSWP) یکی از روش‌های متداول می باشد. چون کانادا یکی از مدرن‌ترین کشورهای جهان محسوب می‌شود، به همین خاطر مهاجرت به کانادا بسیار پرطرفدار است. آنچه کانادا را به یکی از بهترین گزینه‌‌های زندگی در جهان تبدیل کرده است، شامل: چشم‌اندازهای طبیعی و خاص، سیستم آموزشی قدرتمند، اقتصاد رو به رشد و سیاست‌های بی‌طرفانه‌ می‌شوند. کشور کانادا بزرگترین کشور قاره‌ی آمریکا و دومین کشور بزرگ جهان است.

مهاجرت به کانادا موجب می‌شود زندگی خود را در کشوری ادامه دهید که میزان جرم و جنایت و نرخ بیکاری در آن بسیار پایین است. همچنین هزینه‌های زندگی نسبت به درآمدِ شهروندان، شرایطی را فراهم آورده که برای ساکنین این کشور بسیار ایده‌آل است. واحد پول کانادا، دلار کانادا است و زبان رسمی آن، دو زبان فرانسوی و انگلیسی می باشد.

مهاجرت به کانادا از طریق برنامه نیروی متخصص فدرال (FSWP)

شرایط مهاجرت به کانادا از طریق برنامه نیروی متخصص فدرال (FSWP):

اکنون که با کشور کانادا آشنا شدیم، قصد داریم مهاجرت به کانادا از طریق برنامه نیروی متخصص فدرال (FSWP)را بشناسیم. اولین قدم برای مهاجرت به هر کشوری، جمع آوری اطلاعات درست در خصوص اخذ ویزا است. پس شما نیز باید قوانین مهاجرتی کشور کانادا را بدانید و سپس اقدام به درخواست ویزا نمایید تا مسیر درخواست ویزا و صدور آن بدون مشکل طی شود. به طور مثال یکی از مهم ترین قوانین مهاجرتی کانادا منع ورود افرادی است که شرایط زیر را داشته باشند:

شامل:  فعالیت‌های جنایی، نقض حقوق بشر، جنایت سازمان یافته، مسائل امنیتی ، بهداشتی یا مالی.

یکی از مزیت‌هایی که در درخواست ویزای کانادا وجود دارد، حضور سفارت کانادا در ایران است. به همین خاطر شما می‌توانید هم به صورت حضوری و هم اینترنتی، درخواست مهاجرت به کانادا از طریق برنامه نیروی متخصص فدرال (FSWP) را ثبت نمایید.

در واقع مهاجرت به کانادا از طریق برنامه نیروی متخصص فدرال (FSWP) زیر مجموعه ویزای مهاجرتی اکسپرس اینتری است. همانطور که می‌دانیم، ویزای‌ های مهاجرتی به کانادا متنوع هستند که یکی از آنها ویزای اکسپرس اینتری نام دارد. اگر شما قصد مهاجرت به کانادا را دارید و می‌خواهید بر اساس تخصص کاری خود اقدام به دریافت ویزای اقامتی نمایید، باید ویزای اکسپرس اینتری را دریافت کنید. این ویزا بر اساس سیستم اکسپرس اینتری که در کشور کانادا وجود دارد؛ صادر می‌شود. این ویزا مختص افرادی است که دارای رزومه کاری و مهارت‌های شغلی و حرفه‌ای بالایی هستند. در واقع بر اساس سیستم اکسپرس اینتری، افراد از فیلترهای مختلفی عبور می‌کنند و امتیاز کسب می‌نمایند. در نهایت با توجه به امتیازهایی که کسب کرده اند، شرایط درخواست ویزای شان مشخص خواهد شد.

بعد از اینکه امتیاز مورد قبول را دریافت کردید، حداقل امتیازی که در این سیستم باید دریافت شود، ۴۳۸ امتیاز از ۱۲۰۰ امتیاز است، برنامه مهاجرتی شما مشخص می‌گردد. برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری شامل: تجربه کانادایی، نیروی کار ماهر، برنامه های مهاجرت استانی و مهاجرت به کانادا از طریق برنامه نیروی متخصص فدرال (FSWP) می شود. دقت داشته باشید، شما از طریق این نوع ویزا و برنامه های مهاجرتی که ذکر گردید، می‌توانید اقامت دائم کانادا را دریافت نمایید.

اقدامات لازم برای مهاجرت به کانادا از طریق برنامه نیروی متخصص فدرال (FSWP):

اکنون که کلیات مهاجرت به کانادا از طریق برنامه نیروی متخصص فدرال (FSWP) را دریافتیم، می‌توانیم سایر مراحل را نیز ذکر کنیم. اقدامات متقاضیان جهت مهاجرت به کانادا از طریق برنامه نیروی متخصص فدرال (FSWP) به شرح زیر است:

تجربه کاری ماهر:

برای مهاجرت به کانادا از طریق برنامه نیروی متخصص فدرال (FSWP) حتما متقاضیان باید تخصص کاری داشته و در یک حرفه ماهر باشند. یک طبقه بندی ملی مشاغل (NOC)وجود دارد که گروه‌های شغلی مورد قبول در این برنامه را مشخص کرده است. این مشاغل شامل موارد زیر می شوند:

مشاغل مدیریتی (نوع مهارت 0)

مشاغل حرفه‌ای (سطح مهارت A)

مشاغل فنی و مشاغل ماهر (سطح مهارت B)

براساس آنچه گفته شد، در زمینه شغلی مورد نظرتان باید حداقل در ۱۰ سال گذشته، یک سال سابقه کار مداوم داشته باشید. مجموع ساعاتی که برای این دوره محاسبه می‌شود، معادل: ۱۵۶۰ ساعت است. پس اگر شغل پاره وقت دارید، باید مجموع ساعات کار شما به ۱۵۶۰ ساعت برسد. توجه کنید کار داوطلبانه یا کارآموزی بدون دستمزد برای این بخش قابل قبول نمی‌باشد.

توانایی زبانی:

مدرک زبان یکی از مهم‌ترین و اولین قدم‌هایی است که شما باید جهت اخذ ویزای اقامتی کانادا برای آن اقدام کنید. هم مدرک زبان انگلیسی و هم مدرک فرانسه برای این برنامه مهاجرتی قابل قبول است. وقتی در آزمون زبان شرکت می کنید، نمره شما باید حداقل معادل CLB ۷ باشد. اگر زبان دومی نیز آموزش دیده‌اید و در آزمون شرکت کرده‌اید باید حداقل نمره ای معادل CLB ۵ کسب کنید. مدرک زبانی که دریافت می کنید، تا دو سال اعتبار دارد. پس توجه کنید هنگام درخواست مهاجرت به کانادا از طریق برنامه نیروی متخصص فدرال (FSWP) نباید از مدت اعتبار مدرک زبان تان گذشته باشد.

 

تحصیلات:

فاکتور تحصیلات نیز برای مهاجرت به کانادا از طریق برنامه نیروی متخصص فدرال (FSWP) مهم است. البته در این برنامه حتما نباید مدرک دانشگاهی داشته باشید، اما داشتن مدرک دیپلم برای شما ضروری است. مطمئنا افرادی که مدارک دانشگاهی ارائه دهند، امتیاز بیشتری در این مرحله دریافت خواهند نمود. اما داشتن مدرک دیپلم و نداشتن مدرک دانشگاهی، به منزله حذف متقاضیان نیست.

سن:

فاکتور سن برای این نوع برنامه مهاجرتی تاثیر گذار است. متقاضیان مهاجرت به کانادا از طریق برنامه نیروی متخصص فدرال (FSWP) باید بین ۲۰ الی ۴۵ سال سن داشته باشند. افرادی که بین ۲۰ الی ۲۹ سال سن دارند، در این مرحله امتیاز ۱۰۰(متاهلین) و امتیاز ۱۱۰(مجردین) را دریافت خواهند کرد. هر چه سن متقاضی بالا رود، امتیاز کمتری در این مرحله کسب خواهد کرد.

تمکن مالی:

مدارک و اسنادی که نشان دهد شما توانایی پرداخت هزینه‌های زندگی خود و خانواده‌تان را در کانادا دارید، باید ارائه شود. در صورتی که موجودی حساب شما قابل توجه نباشد، دولت کانادا به دو شرط این موضوع را نادیده می گیرد:

شرط اول: اعضای خانواده شما در کانادا مشغول به کار هستند.

شرط دوم: شما توسط یک کارفرمای معتبر در کانادا تایید شده اید و شغل مشخصی دارید.

 

محل اقامت:

شما باید اسنادی را مبنی بر اینکه محل اقامت شما در کانادا مشخص است، ارائه دهید.

بعد از پشت سر گذاشتن تمام این فاکتور ها و مشخص شدن امتیاز نهایی، سیستم اکسپرس اینتری کانادا، از متقاضیانی که بیشترین امتیاز را دریافت کرده اند، درخواست می کند تا برای اقامت دائم کانادا اقدام نمایند. دفتر مهاجرتی پراگما با وکلای باتجربه آماده ارائه فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا به متقاضیان عزیز ست. آن‌ها از طریق وبلاگ مهاجرتی کانادا، شما را برای دریافت ویزا و اقامت دائم کانادا، کمک خواهند کرد. کافیست با مجموعه پراگما تماس حاصل فرمایید.

شرکت Pragma

شرکت مهاجرتی پرگما با بهترین تیم تخصصی مهاجرت به کانادا، آماده همراهی شما جهت اخذ اقامت و ویزای کانادا می باشد. برای دریافت مشاوره تنها کافیست فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا را پر کنید تا تیم ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند. جهت دریافت اطلاعات تماس ما به سایت www.impragma.irm مراجعه کنید.


درخواست مشاوره مهاجرت