• تورنتو , تهران
  • info@pragmaimmigration.com
  • ‪+‬98 ‪(‬919‪)‬ 169 5458‬‬‬
بهترین شهر های کانادا برای مهاجرت ایرانیان

بهترین شهر های کانادا برای مهاجرت ایرانیان

در حال حاضر یکی از بهترین کشور ها برای مهاجرت ایرانیان، کشور کانادا می باشد. قبل از مهاجرت باید اطلاعاتی در مورد بهترین شهر های کانادا برای ایرانیان کسب کنید. ایرانیان به دلایل مختلف اعم از تحصیل، کار، سرمایه گذاری، زندگی و …. تصمیم می گیرند که به کشور کانادا مهاجرت کنند. زیرا کشور کانادا به عنوان یک کشور مهاجرت پذیر در سراسر دنیا شناخته شده است.

معرفی بهترین شهر های کانادا برای ایرانیان

قبل از هر تصمیمی باید در مورد بهترین شهر های کانادا اطلاعاتی را کسب کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. البته شاید در ابتدای مهاجرت مجبور باشید به شهر خاصی سفر کنید و چند سالی را در آنجا زندگی کنید. اما می توانید بعد از چند سال شهر مورد نظر را انتخاب کنید و برای ادامه ی زندگی به آنجا بروید.

شهر مونترال

یکی از بهترین شهر های کانادا برای مهاجرت ایرانیان، شهر مونترال می باشد. این شهر یکی از کلان شهر های کشور کانادا به شمار می رود که به زبان فرانسوی صحبت می کنند. این شهر یکی از شاد ترین شهر های دنیا و کشور کانادا به حساب می آید به همین سبب افراد زیادی این شهر را برای زندگی انتخاب می کنند.

فرهنگ غنی، فرصت های شغلی زیاد، سیستم آموزشی قدرتمند، کم هزینه بودن زندگی، سطح بالای بهداشت و … از مهم ترین دلایلی هستند که بسیاری از مردم ایران و جهان، این شهر را برای مهاجرت انتخاب می کنند.

یکی از نکات مورد توجه در مورد کانادا و شهر مونترال، هزینه ی پایین مسکن می باشد. در نتیجه شما لازم نیست نگرانی در مورد هزینه ی مسکن خود داشته باشید. به طور مثال اجاره ی ماهانه ی یک آپارتمان یک خوابه حدود 700 دلار می باشد.

بهترین شهر های کانادا

شهر ونکوور در کانادا

شهر ونکوور یکی دیگر از بهترین شهر های کانادا به حساب می آید که ایرانیان زیادی آن را برای زندگی و مهاجرت انتخاب می کنند. این شهر در کنار اقیانوس قرار دارد به همین سبب دارای آب و هوایی بسیار معتدل و خنک می باشد. این شهر بر عکس دیگر شهر های ساحلی، شرجی و رطوبتی نیست و شما می توانید از هوای خنک آن لذت ببرید.

یکی از نکات مثبت در مورد کانادا و شهر ونکوور، سیستم بهداشتی و پزشکی قدرتمندی است که این شهر دارا می باشد. به همین دلیل برای افرادی که بازنشسته هستند یا بیماری خاصی دارند، این شهر بهترین انتخاب می باشد.

شهر ونکوور از نظر دانشگاهی و سیستم آموزشی نیز در سطح بالایی قرار دارد. در نتیجه اگر به تحصیلات خود و فرزندانتان اهمیت می دهید، می توانید این شهر را برای ادامه ی زندگی انتخاب کنید. البته توجه داشته باشید که هزینه ی مسکن در این شهر نسبت به شهر مونترال بالا تر می باشد و شما برای اجاره ی یک آپارتمان یک خوابه باید ماهانه حدود 4000 دلار هزینه کنید.

شهر تورنتو در کانادا

برای معرفی بهترین شهر های کانادا حتما باید به شهر تورنتو اشاره کرد. زیرا تورنتو محبوب ترین شهر برای مهاجرین ایرانی می باشد و شما می توانید ایرانیان زیادی را در آنجا مشاهده کنید. البته این شهر برای دیگر مردم جهان نیز بسیار جالب می باشد. به همین سبب نیمی از جمعیت این شهر مهاجر هستند و شما می توانید فرهنگ های متفاوتی را در آن مشاهده کنید.

افرادی که سرمایه کافی برای سرمایه گذاری دارند باید به شهر تورنتو توجه داشته باشند. زیرا شرکت های نوپا زیادی در این شهر وجود دارد و شما با کمی ایده ی اقتصادی و سرمایه می توانید بهترین جایگاه را برای خود به دست آورید.

بهترین شهر های کانادا برای مهاجرت

هزینه ی زندگی در تورنتو به منطقه ی انتخابی شما بستگی دارد. زیرا در این شهر برخی از مناطق گران قیمت تر هستند و شما باید هزینه ی بیشتری را برای سکونت پرداخت کنید.

 

شهر اتاوا در کانادا

یکی از بهترین شهر های کانادا برای ایرانیان، شهر اتاوا می باشد. این شهر به دو زبانه بودن شهرت دارد زیرا می توان در آن به زبان فرانسوی و انگلیسی صحبت کرد. در نتیجه برای افرادی که تنها به زبان انگلیسی تسلط دارند، بهترین گزینه می باشد.

از نظر کیفیت زندگی، این شهر در رتبه ی 14 جهان و رتبه ی دوم قاره ی آمریکا قرار دارد. در نتیجه اگر به سطح کیفیت زندگی خود اهمیت می دهید، می توانید اتاوا را برای ادامه ی زندگی خود انتخاب کنید. از دیگر نکات مثبت این شهر می توان به تمیز بودن آن، پر جنب و جوش بودن، چهار فصل بودن و …. اشاره کرد.

برخی از افراد برای تحصیل به کشور کانادا مهاجرت می کنند. این افراد نیز می توانند دانشگاه های شهر اتاوا را برای ادامه تحصیل انتخاب کنند. زیرا این دانشگاه ها رتبه ی علمی مناسبی در بین دانشگاه های جهان دارند.

شهر گاتینو

شهر گاتینو در ایالت کبک وجود دارد که یکی از چهار شهر بزرگ آن به حساب می آید. این شهر در فاصله ی بسیار اندکی از شهر اتاوا قرار دارد به همین سبب یکی از بهترین شهر های کانادا برای مهاجرت به شمار می رود. اگر شما قصد دارید به شهر اتاوا بروید اما توانایی پرداخت هزینه های آن را ندارید، می توانید شهر گاتینو را برای زندگی انتخاب کنید.

مردم این شهر بیشتر به زبان فرانسوی صحبت می کنند و دارای فرهنگ فرانسوی می باشند. اگر شما به هر دو زبان فرانسوی و انگلیسی تسلط داشته باشید، می توانید فرصت های شغلی زیادی داشته باشید.

شهر های بروسار، دلتا، واترلو، رجینا، کلگری، سنت آلبرتا و …. نیز برای زندگی و مهاجرت مناسب هستند.

جمع بندی

کشور کانادا یکی از کشور هایی است که با روی باز از مهاجرین سراسر دنیا و ایران استقبال می کند. به همین سبب شما ایرانیان زیادی را در اطراف خود مشاهده می کنید که این کشور را برای مهاجرت انتخاب می کنند. ثبات سیاسی، امنیت بالا، فرصت شغلی مناسب و … باعث می شود که مهاجرین زیادی کانادا را برای مهاجرت انتخاب کنند. در کشور کانادا شهر های زیادی وجود دارد که می توان یکی از آن ها را برای زندگی انتخاب کرد. در بین بهترین شهر های کانادا، شهر تورنتو در بین ایرانیان محبوبیت بیشتری دارد و شما می توانید ایرانیان زیادی را در آنجا مشاهده کنید.

دیدگاه در"بهترین شهر های کانادا برای مهاجرت ایرانیان"

  1. […] شما قصد سفر به کشور کانادا را دارید، باید تمام مراحل واکسینه شدن را چند روز قبل از […]

دیدگاه خود را بنویسید


درخواست مشاوره مهاجرت