• تورنتو , تهران
  • info@pragmaimmigration.com
  • ‪+‬98 ‪(‬919‪)‬ 169 5458‬‬‬
شرایط تحصیل افراد زیر 18 سال در کانادا

شرایط تحصیل افراد زیر 18 سال در کانادا

تحصیل افراد زیر 18 سال در کانادا موقعیتی بسیار عالی برای پیشرفت و رشد آن ها می باشد. به همین سبب افراد زیادی به دنبال تحصیل فرزندانشان در کانادا هستند. در حال حاضر دغدغه ی اصلی خانواده ها، تحصیل فرندانشان در کشور ها و دانشگاه های معتبر جهان می باشد. کشور کانادا یکی از بهترین کشور ها برای محصلان و دانشجویان بین المللی می باشد. زیرا کشور کانادا برخورد بسیار مناسبی با مهاجران دارد و دانشگاه های کانادا دارای رتبه های بالای علمی در سطح جهان می باشند.

آشنایی با تحصیل افراد زیر 18 سال در کانادا

برای آشنایی بیشتر با تحصیل افراد زیر 18 سال در کانادا باید اطلاعاتی در مورد مدارس کانادا داشته باشید. بچه ها از سن 5 سالگی تا 18 سالگی به مدارس کشور کانادا رفته و در آن ها تحصیل می کنند. تحصیل در این کشور به صورت رایگان انجام می شود زیرا این کشور به سیستم آموزشی و تحصیلی دانش آموزان خود اهمیت زیاد می دهد.

اگر شما قصد دارید فرزندان خود را برای تحصیل به کشور کانادا بفرستید باید سعی کنید این کار را بعد از 10 سالگی انجام دهید. زیرا بعد از این سن راحت تر می توان ویزای فرد را دریافت کرد. در نظر داشته باشید که برای تحصیل افراد زیر 18 سال در کانادا باید یک قیم به همراه داشته باشید. ولی که قیم فرزند شما می باشد باید اقامت دائم کانادا را داشته باشد. علاوه بر آن والدین می توانند ویزای گاردین دریافت کنند.

تحصیل افراد زیر 18 سال در کانادا

تحصیل در مدرسه های دولتی و خصوصی

برای تحصیل افراد زیر 18 سال در کانادا دو انتخاب روبروی خانواده ها است. شما می توانید یکی از مدارس دولتی و خصوصی را انتخاب کنید.

برخی از مدارس دولتی نیز دانش آموزان بین المللی را پذیرش می کنند. این مدارس هزینه ای بابت تحصیل دریافت نمی کنند و آموزش به صورت رایگان انجام می شود. دانش آموزان باید حتما اطلاعات مناسبی از زبان انگلیسی داشته باشند زیرا در مدارس، تدریس با زبان انگلیسی و فرانسوی انجام می شود.

برای تحصیل دانش آموزان بین المللی می توان مدارس خصوصی را انتخاب کرد. این مدارس هزینه ی آموزش را دریافت می کنند زیرا به وسیله ی بخش خصوصی مدیریت می شوند. این مدارس دانش آموزان کمتری دارند و برنامه های بیشتری برای دانش آموزان انجام می شود.

شرایط تحصیل زیر 18 سال

خانواده های زیادی علاقه دارند که فرزندان خود را برای تحصیل به کشور کانادا بفرستند. برای این کار افراد باید شرایط خاصی داشته باشند. به طور مثال خانواده ها حتما باید به همراه فرزند خود یک قیم به کشور کانادا بفرستند. این فرد باید شهروند کانادا باشد یا اینکه اقامت دائمی این کشور را داشته باشد. از مهم ترین شرایط تحصیل افراد زیر 18 سال در کانادا باید به موارد زیر اشاره کرد.

  • دانش آموز باید مهارت های زبان فرانسوی یا انگلیسی را به خوبی فرا گرفته باشد. در این صورت می تواند در یک کلاس همراه دیگر دانش آموزان بنشیند.
  • دانش آموزی که از قصد تحصیل در کشور کانادا را دارد باید تاییدیه ای از کشور خود به همراه داشته باشد.
  • دانش آموز باید پایه های معینی را گذرانده باشد که این پایه ها باید با پایه های مدارس کانادا تطبیق داده شود.

مدارک مورد نیاز برای تحصیل افراد زیر 18 سال در کشور کانادا

افرادی که قصد دارند برای تحصیل به کشور کانادا بروند، باید مدارک زیر را به همراه خود داشت باشند.

  • فرد باید پاسپورت داشته باشد.
  • فرد باید کپی کاملی از شناسنامه و کارت ملی خود به همراه داشته باشد.
  • او باید شماره تلفن و آدرس کاملی از والدین و سرپرست قانونی خود را به مدرسه ارائه دهد.
  • دانش آموز باید یک اختیار نامه از طرف والدین و سرپرست قانونی خود داشته باشد. در این صورت می تواند در مدارس کشور کانادا مشغول به تحصیل شود. این اختیار نامه باید به زبان انگلیسی یا فرانسوی باشد.
  • دانش آموز باید آدرس و شماره تماسی را از قیمت قانونی خود در کشور کانادا به مدرسه ارائه دهد.

مزایای تحصیل در کشور کانادا برای افراد زیر 18 سال

مزایای تحصیل در کشور کانادا برای افراد زیر 18 سال

همانطور که بیان کردیم خانواده های زیادی دوست دارند که فرزندان خود را به مدارس خارج از کشور به ویژه کانادا بفرستند. این امر به دلیل مزایای بی شماری است که تحصیل در کشور کانادا دارا می باشد. از مهم ترین مزایای تحصیل تحصیل افراد زیر 18 سال در کانادا می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • یکی از مهم ترین مزایای تحصیل در کشور کانادا، کیفیت بالای آموزش در مدارس این کشور می باشد. در نتیجه فرزندان شما با مهارت های بسیار بیشتری دوره ی تحصیلی خود را به پایان می رسانند.
  • یکی دیگر از مزایای مهم آن، قبولی راحت تر و سریع تر در بهترین دانشگاه های کشور کانادا می باشد.
  • داشتن دیپلم کانادایی یک مزیت برای افرادی است که حتی قصد ادامه تحصیل ندارند و می خواهند بعد از پایان یافتن دوره ی مدرسه به کشور خود برگردند.
    هزینه ی تحصیل برای افراد زیر 18 سال

قبل از هر اقدامی باید در مورد هزینه ی تحصیل افراد زیر 18 سال در کانادا اطلاعات کاملی کسب کنید. در این صورت می توانید با آگاهی بیشتری تصمیم خود را بگیرید.

مدارس دولتی در مقطع دبیرستان و متوسطه از دانش آموزان خود که ساکن کشور کانادا هستند، هزینه ای دریافت نمی کنند. البته حواستان باشد که برخی از این مدارس دولتی از دانش آموزان بین المللی خود هزینه دریافت می کنند. در نتیجه قبل از هر اقدامی در مورد این مطلب از مدرسه ی مورد نظر اطلاعات کسب کنید. میزان دریافتی مدارس از دانش آموزان بین المللی حدود 8 تا 14 هزار دلار به صورت سالانه می باشد.

همانطور که بیان کردیم مدارس خصوصی از دانش آموزان خود هزینه ی آموزش دریافت می کنند. این هزینه در هر مدرسه ی خصوصی با دیگری متفاوت است. در نتیجه قبل از هر اقدامی در مورد هزینه ی مدرسه ی خصوصی مورد نظر اطلاعات کسب کنید. میزان هزینه ی این مدارس بین 35 تا 40 هزار دلار در سال متغیر می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید


درخواست مشاوره مهاجرت