• تورنتو , تهران
  • info@pragmaimmigration.com
  • ‪+‬98 ‪(‬919‪)‬ 169 5458‬‬‬

بررسی مهاجرت به کانادا از طریق شغل ریخته گری

در این مقاله به بررسی مهاجرت به کانادا از طریق شغل ریخته گری می پردازیم. کشور کانادا یکی از پیشرفته ترین کشور های فعلی دنیا می باشد که از نظر اقتصادی، اجتماعی و … در شرایط استانداردی قرار دارد. این کشور در سال های اخیر به یکی از مقصد های اصلی و مورد علاقه مهاجران تبدیل شده است و همواره افراد زیادی را به عنوان مهاجر می پذیرد. ما در این مقاله به بررسی شرایط مهاجرت به کشور کانادا از طریق شغل ریخته گری خواهیم پرداخت و نکات مرتبط با آن را بررسی خواهیم کرد. در نتیجه اگر به عنوان یک کارگر ریخته گری قصد مهاجرت به این کشور را دارید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

مهاجرت به کانادا از طریق شغل ریخته گری
بررسی مهاجرت از طریق شغل ریخته گری به کانادا – پرگما

آیا امکان مهاجرت به کانادا از طریق شغل ریخته گری وجود دارد؟

در حال حاضر امکان مهاجرت به کانادا از طریق شغل ریخته گری وجود دارد. کارگران ریخته گری در لیست NOC کانادا با شماره 9412 قرار گرفته اند و جزو افراد واجد شرایط مهاجرت به این کشور می باشند. در سال های اخیر تعداد تقاضای مهاجرت به کانادا از طریق شغل ریخته گری افزایش زیادی داشته است. این آمار در سال های اخیر نه تنها کاهش نیافته است بلکه همواره با رشد نسبتا چشمگیری رو به رو بوده است.

مهاجرت به کانادا به عنوان ریخته گر و شغل های موجود در این حوزه 

به طور کلی شغل هایی که در لیست NOC کانادا قرار می گیرند می توانند اجازه مهاجرت به این کشور را دریافت نمایند. کارگران ریخته گری نیز می توانند از این فرصت استفاده کرده و برای مهاجرت به کشور کانادا اقدام نمایند. این افراد بعد از مهاجرت به کانادا می توانند به عنوان ریخته گر مهمات، ریخته گر برنج، اپراتور دستگاه های ریخته گری متفاوت، اپراتور کوره کانال، قالب ساز سرامیکی، اپراتور دستگاه های هسته ای، اپراتور کوره های اصلی، قالب گیر، تنظیم کننده ماشین آلات ریخته گری، میکسر، اپراتور ماشین های ریخته گری مختلف و … مشغول به کار شوند.

تمامی مشاغل فوق جز مواردی می باشند که یک کارگر ریخته گری مهاجر می تواند به آن ها مشغول شود. دقت داشته باشید که استخدام شدن به عنوان هریک از افراد فوق وابسته به تجربه، مهارت، تخصص و … شما می باشد و به صورت شانسی اتفاق نخواهد افتاد.

مهاجرت به کانادا به عنوان ریخته گر
ریخته گر و شغل های موجود در این حوزه در کانادا – پرگما

تاثیر سیستم اکسپرس اینتری برای مهاجرت به کانادا از طریق شغل ریخته گری

Express Entry در واقع همان سیستم جامع Federal Skilled Worker می باشد که به امور مهاجرت شغلی کانادا اختصاص یافته است. متقاضیانی که قصد مهاجرت کاری به کشور کانادا را دارند باید وارد این سیستم شده و قابلیت های خود را درون آن ارزیابی کنند. سیستم اکسپرس اینتری کانادا پارامتر هایی نظیر سطح زبان انگلیسی، تجربه کاری، سطح تحصیلات و … متقاضیان را بررسی و آنها را ارزیابی می کند. دقت داشته باشید که نتیجه ارزیابی شما در این وب سایت، تاثیر بسیار چشمگیری بر روی موفقیت فرآیند مهاجرت شما به کشور کانادا می گذارد.

کسب امتیاز برای مهاجرت به کشور کانادا از طریق شغل ریخته گری

برای مهاجرت به کانادا از طریق شغل ریخته گری مانند سایر روش های مهاجرت، نیاز به کسب امتیاز دارید. میزان امتیاز های جمع آوری شده توسط شما می تواند تاثیر بسیار چشمگیری بر روی فرایند مهاجرت شما داشته باشد. به عنوان مثال شما می توانید از طریق همسر یا شریک عرفی خود، حداکثر ۱۰۰ امتیاز دریافت کنید. بیشترین امتیاز کسب شده از طریق همسر مربوط به افراد ۲۰ الی ۲۹ ساله می باشد که صد امتیاز کامل را دریافت می کنند.

در کنار پارامتر فوق، شما می توانید از طریق مدرک تحصیلی، سطح زبان انگلیسی و … خود نیز امتیاز جمع آوری نمایید. به عنوان مثال افرادی که دارای مدرک دانشگاهی دکتری می باشند می توانند از طریق آن حدود ۱۴۰ امتیاز دریافت نمایند. در حالی که این امتیاز برای افرادی که دیپلم متوسطه داشته و فارغ التحصیل از دبیرستان می باشند به عدد ۲۸ کاهش پیدا می کند.

مهاجرت ریخته گر به کانادا
تاثیر سیستم اکسپرس اینتری برای مهاجرت ریخته گر به کانادا – پرگما

مهاجرت به کانادا از طریق شغل ریخته گری به چه روش هایی امکان پذیر است

برای مهاجرت به کانادا از طریق شغل ریخته گری شما می توانید از سه روش یا سه طریق استفاده نمایید. روش اول اقدام مستقیم از طریق Express Entry می باشد. در این روش امتیاز های جمع آوری شده فرد متقاضی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در نتیجه اگر می خواهید از این طریق برای مهاجرت استفاده کنید باید دقت داشته باشید که سابقه کار مناسب، مدرک زبان سطح بالا، مدرک تحصیلی مناسب، شرایط مالی ایده آل و … داشته باشید.

مهاجرت از طریق پیشنهاد کاری و نامزد استانی، دیگر روش هایی می باشند که می توانید از آن ها برای مهاجرت به کانادا استفاده نمایید. دقت داشته باشید که در این دو روش مهاجرت نیز نیاز به مهاجرت شغلی بالا، روزمه بسیار قدرتمند و … دارید.

به طور کلی امروزه به دلیل درخواست های بسیار زیاد مهاجرت به کانادا از طریق شغل ریخته گری و شرایط ایده آل این کشور، مهاجرت به کانادا بسیار سخت و دشوار شده است. در نتیجه اگر به دنبال مهاجرت و اخذ اقامت دائمی این کشور هستید باید تلاش کنید تا رزومه کاری بسیار قابل توجه، مهارت بسیار بالا و … کسب کنید. در ادامه به بررسی مزایا مهاجرت به این کشور از طریق شغل ریخته گری خواهیم پرداخت.

مزیت های مهاجرت به کانادا به عنوان کارگر ریخته گر و دریافت اقامت دائم ان

بعد از تکمیل فرایند مهاجرت به کانادا از طریق شغل ریخته گری و مهاجرت موفقیت آمیز شما به این کشور، می توانید اقامت دائم آن را دریافت کنید. افرادی که اقامت دائم کانادا را دریافت می کنند می توانند به راحتی و بدون محدودیت در این کشور زندگی کنند. این افراد حق استفاده از مزایا اجتمائی کانادا، امکانات بهداشتی این کشور و … را دارند.

به علاوه بعد از یک دوره چهار ساله می توانند برای درخواست تابعیت و تابعیت دوگانه اقدام نمایند. اما دقت داشته باشید که برای دست یابی به این امکانات، ابتدا باید فرآیند مهاجرت را به خوبی پشت سر بگذارید. لازم به ذکر است افرادی که امتیاز دریافتی آنها بیش از ۴۴۹ می باشد، شانس بسیار بیشتری برای مهاجرت به کانادا دارند.

فرایند مهاجرت ریخته گر به کانادا
مزایای کارگر ریخته گر و دریافت اقامت دائم کانادا – پرگما

دیدگاه خود را بنویسید


درخواست مشاوره مهاجرت