• تورنتو , تهران
  • info@pragmaimmigration.com
  • ‪+‬98 ‪(‬919‪)‬ 169 5458‬‬‬
مهاجرت فلزکار به کانادا و درآمد فلزکار در کانادا

مهاجرت فلزکار به کانادا و درآمد فلزکار در کانادا

مهاجرت فلزکار به کانادا، درآمد فلزکار در کانادا، و شرایط مهاجرت به‌عنوان فلزکار به کشور کانادا موضوعی است که در این مقاله به آن می پردازیم.در کانادا تقاضا برای نیروی کار بین المللی در حوزه های مختلف رو به افزایش است. خبر خوب این است که اگر بتوانید خود را صاحب یک حرفه یا تخصص معرفی کنید، شما هم از شانس مهاجرت به کانادا بهره مند خواهید شد.

متقاضیان متخصص و واجد شرایط برای ورود فوری به کانادا به همراه وابستگان خانواده خود می توانند مجوز کار خود به عنوان فلزکار را دریافت کنند. در کانادا برای مشاغل مختلف کارفرمایان بسته های پاداشی را ارائه می‌کنند که می‌تواند بیش از 50000 دلار در سال باشد. بنابراین اگر به دنبال مهاجرت به کانادا از طریق اشتغال به حرفه فلزکاری هستید، در ادامه با ما همراه شوید.

شرایط عمومی استخدام و مهاجرت فلزکار به کانادا

برای واجد شرایط بودن، متقاضیان بالقوه باید شرایط اساسی زیر را داشته باشند:

– شما باید حداقل 2 سال سابقه کار مرتبط داشته باشید.

– شما باید یک برنامه کارآموزی مناسب 3-5 ساله را تکمیل کرده باشید.

– شما باید مهارت های خوبی در زبان انگلیسی یا فرانسوی داشته باشید.

– شما باید مدارک عدم اعتیاد خود را از طریق انجام تست اعتیاد ارائه کنید.

– شما باید در طول 5 سال گذشته سوء پیشینه رانندگی نداشته باشید (به استثنای تخلفات سرعت غیر مجاز).

مهاجرت فلزکار به کانادا

مهارت ها و توانمندی های مورد نیاز برای مهاجرت فلزکار به عنوان کانادا

اگر حداقل شرایط فوق را دارید، باید تجربه انجام اکثر وظایف زیر را داشته باشید:

– نقشه های مهندسی و معماری، اسکیس ها و مشخصات کاری که باید انجام شود را بخوانید و ورق های فلزی را بر اساس نقشه ها یا الگوها چیدمان، اندازه گیری و علامت گذاری کنید.

– با استفاده از بسته نرم افزاری طراحی و طراحی به کمک کامپیوتر (CAD) الگوهایی را برای ورق های فلزی ایجاد کنید.

– از ماشین‌های فلزکاری سبک مانند قیچی، ترمز، پانچ، و پرس مته، از جمله تجهیزات کنترل عددی کامپیوتری (CNC) برای برش، خم کردن، پانچ، مته، شکل دادن یا صاف کردن ورق فلز استفاده کنید.

– از تجهیزات برش لیزری یا پلاسما کامپیوتری برای برش ورق فلز استفاده کنید.

– نصب و استفاده از تجهیزات دکلینگ و بالابر.

– نصب و اتصال قطعات ورق فلزی با استفاده از پرچ، جوش، لحیم کاری و تجهیزات مشابه برای ساخت محصولاتی مانند شفت های تهویه، هود اگزوز، قاب های پارتیشن، کانال های هوا و گرما، سیستم های جا به‌ جایی مواد، پوشش سقف و ورق های فلزی ساختمان ها.

– نصب محصولات ورق فلزی بر اساس مشخصات و ضوابط ساختمانی

– درزها، مفاصل و سطوح ناهموار را آسیاب و صاف کنید

– کیفیت محصول و نصب را بررسی کنید تا از مطابقت با مشخصات اطمینان حاصل کنید.

افرادی که حداقل واجد پنج مورد از الزامات اساسی فوق باشند، شانس بیشتری برای برنامه کاری سریع به عنوان فلزکار دارند.

در سال 2022 درآمد فلزکار در کانادا چقدر است؟

به طور میانگین درآمد سالانه یک فلزکار در کانادا 53625 دلار یا 27.50 دلار در ساعت است.

فلزکاران کم تجربه در اوایل کار خود سالانه 40,482 دلار در سال دریافت می کنند. در حالی که اکثر کارگران با تجربه تا 69,030 دلار در سال درآمد دارند.

چگونه به عنوان کارگر ورق فلزی به کانادا مهاجرت کنیم؟

اگر به دنبال مهاجرت به کانادا به عنوان فلزکار هستید، خوش شانس هستید! کارگران ورق فلزی در سراسر کانادا مورد تقاضا هستند و شما ممکن است بتوانید ویزای اقامت دائم کانادا را با یا بدون پیشنهاد شغلی دریافت کنید.

بدون شک شما به صورت آنلاین خوانده اید که داشتن یک پیشنهاد شغلی برای مهاجرت به کانادا پیش نیاز دسترسی به فرآیند اکسپرس اینتری است، اما به عنوان یک فلزکار، گزینه های دیگری نیز برای تضمین ویزای کانادا از همان ابتدا دارید.

فلزکاران واجد شرایط درخواست مهاجرت به کانادا زیرنظر برنامه مهاجرتی دولت کانادا هستند، زیرا تقاضا برای کارگران ورق فلزی در کانادا بسیار زیاد است که این شغل را در لیست مشاغل هدف قرار داده اند که به لیست NOC معروف است. کد کارگران ورق فلز در کانادا NOC 7233 است. فلزکارانی که به دنبال مهاجرت فلزکار به کانادا برای کار تحت رده NOC 7233 هستند.

مهاجرت کارگر ورق فلزی به کانادا

ممکن است تحت عناوین کاری ریز مشغول به کار شوند:

– کارگر ورق فلز

– کارآموز ورق فلز

– حلبی ساز

– تولید کننده ورق فلز

– مکانیک ورق فلز

مهاجرت فلزکار به کانادا و همه این نقش ‌هایی که فلزکاران در کانادا دارند، واجد شرایط درخواست در دسته 7233 هستند.

کارگران و فلزکاران ممکن است در نصب و راه اندازی در محل یا ساخت مغازه محصولات ورق فلزی یا سرویس و نگهداری تجهیزات و سیستم های نصب شده تخصص داشته باشند.

نحوه مهاجرت به کانادا به عنوان فلزکار

شرکت pragma در حوزه مهاجرت به کانادا در حال فعالیت است. این مجموعه مشتاقانه آماده کمک به شما برای نقل مکان به کانادا است. موارد فوق به عنوان یک راهنمای کلی در نظر گرفته شده است تا بتواند اطلاعات اولیه را در زمینه مهاجرت فلزکار به کانادا و درامد فلزکار در کانادا در اختیار علاقه مندان و متقاضیان این شغل قرار دهد.

بدیهی است که اتخاذ تصمیمات جدی برای مهاجرت، نیازمند بررسی جزئیات بیشتری است. برای کسب اطلاعات بیشتر، و ارزیابی آنلاین شرایط خود، می توانید پس از تکمیل فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا با کارشناسان ما در ارتباط مستقیم باشید.

کارشناسان مجموعه pragma حرفه و شغل شما را درک می کنند و می توانند در مورد مسیر مهاجرت شما و مسیر تضمین ویزای کانادا برای شما (و خانواده تان) توضیحات کامل و کافی ارائه کنند. ما خوشحالیم که می توانیم با اطلاعات به روزی که در اختیار متقاضیان مهاجرت به کانادا قرار می دهیم، مسیر مهاجرت بیش را بیش از هر زمانی هموار کنیم.

فرصت را از دست ندهید و همین امروز با ما تماس بگیرید تا فرصت‌های مهاجرت به کانادا را به طور کامل بررسی کنید. ضمناً اگر دوست دارید در مورد مهاجرت به کانادا تحت عنوان سایر مشاغل اطلاعات به دست بیاورید، نیازی نیست جای دیگری بروید. در وبلاگ pragma مقالات جذابی وجود دارد که می توانید مطالعه کنید و اطلاعات مورد نظر خود را به دست بیاورید.

دیدگاه خود را بنویسید


درخواست مشاوره مهاجرت