• تورنتو , تهران
  • info@pragmaimmigration.com
  • ‪+‬98 ‪(‬919‪)‬ 169 5458‬‬‬

بررسی جوانب مهاجرت فوری سرآشپز و دستیار سرآشپز به کانادا از طریق جاب آفر

مهاجرت فوری سرآشپز و دستیار سرآشپز به کانادا از طریق جاب آفر، دارای امتیازات فراوانی برای روند مهاجرتی شما خواهد بود.جاب آفر کانادا یکی از بهترین روش‌های موجود برای اخذ ویزا می‌باشد. در روند Express Entry، داشتن یک Job Offer معتبر از کارفرمایی در کانادا موجب می‌شود تا آسان‌تر و سریع‌تر از افرادی که این جاب آفر را ندارند وارد کانادا شوید، زیرا که از قبل، کار خود را در این کشور پیدا کرده‌اید.​​​​​​​

پیش از آنکه به ادامه‌ی مطالب بپردازیم، بهتر است خاطرنشان شویم که شما عزیزان می‌توانید برای مسائل مهاجرتی خود با ما در تماس باشید. سوالاتی در رابطه با فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا، نحوه‌ی ‌اخذ ویزای کانادا و … را در وبلاگ مهاجرتی کانادا و اطلاعات تماس ما بیابید. همچنین همکاران ما آماده‌ی پاسخگویی به شما عزیزان در رابطه با مسائل حقوقی مربوط به مهاجرت هستند.

 

مهاجرت فوری سرآشپز و دستیار سرآشپز به کانادا از طریق جاب آفر
مهاجرت سرآشپز و دستیار سرآشپز به کانادا از طریق جاب آفر – پرگما

 

بررسی شغل آشپزی در کشور کانادا:

کشور کانادا یکی از بهترین گزینه‌های مهاجرتی برای مشاغلی از جمله آشپزی، دستیار آشپز، مدیر تدارکات و .. است. میزان سرانه‌ی حقوقی که این مشاغل در کانادا دریافت می‌کنند از سایر کشورهای دنیا بیشتر است. به همین جهت سالانه بسیاری از افراد دارای مشاغل اینچنینی از سراسر دنیا رهسپار کانادا می‌شوند تا آینده‌ای بهتر را برای خود و خوانواده‌شان رقم بزنند. متوسط حقوق آشپزها در کانادا حداقل 35 هزار دلار و حداکثر 113 هزار دلار در سال است که البته تجربه، سابقه‌ی کاری و برخی عوامل دیگر می‌تواند این درآمد را تا حدود زیادی تغییر دهد.

یکی از مزایای مهاجرت فوری سرآشپز و دستیار سرآشپز به کانادا از طریق جاب آفر این است که شما می‌توانید همسر و فرزندان زیر 18 سال خود را نیز با این روش به کانادا ببرید. اگر شما  تحت دسته‌ی NOC و کد 6321 هستید، می‌توانید از طریق روش اکسپرس انتری ویزای اقامت دائم خود را دریافت نموده و پس از آن با اخذ ویزای مشاغل مهارتی فدرال و همچنین برنامه‌ی داوطلب استانی به کشور کانادا مهاجرت نمایید.

پیش نیازهای مهاجرت فوری سرآشپز و دستیار سرآشپز به کانادا از طریق جاب آفر:

  1. داشتن مدرک زبان انگلیسی و یا فرانسوی با نمره‌ی مورد نظر کنسولگری کانادا.
  2. سابقه کاری مناسب.
  3. اثبات تمکن مالی.
  4. گواهی تست سلامت.
  5. ارائه مدارک شرکت در دوره‌های آشپزی مرتبط.
  6. نداشتن سابقه کیفری.
  7. ارائه‌ی مدرکی دال بر یک پیشنهاد کاری معتبر از کارفرمای کانادایی با اعتبار حداقل یک سال.
  8. پایان رساندن دبیرستان وارائه ECA (ارزیابی اعتبار تحصیلی).
  9. کسب امتیاز لازم درCRS (سیستم جامع رتبه بندی) برای دریافت دعوت نامه و درخواست خود.

 

پیش نیازهای مهاجرت فوری سرآشپز و دستیار سرآشپز به کانادا
پیش نیازهای مهاجرت سرآشپز و دستیار آشپز به کانادا – پرگما

 

راه‌های کاریابی در کانادا:

  1. موسسات کاریابی: آژانس‌های بسیاری در دنیا وجود دارد که می‌توانند دریافت جاب آفر کانادا را برای شما آسان ‌کنند. از جمله معروف‌ترین آژانس‌های کاریابی در کانادا عبارتند از directjobs، indeed، monster، neuvoo، workbc، jobshark، jobbank، eluta، canjobs، jobfutures، alis.gov.ab، now-hiring، glassdoor و roberthalf.
  2. شبکه سازی: در این روش شما با کمک دوست و یا اعضای خانواده‌ای که در این کشور دارید، می‌توانید کارفرما پیدا کنید. اکثر جاب آفرهای کانادا باید از لحاظ LMIA مثبت بوده و اداره کار و توسعه اجتماعی کانادا (ESDC) باور کند که شغل مورد نظر از طرف یک کانادایی و یا شخصی که اقامت دائم این کشور را دارد قابل انجام نیست. همچنین شما برای بازار کار کانادا مضر نیستید.
  3. خود به دنبال شغل مورد نظر بگردید: در این حالت، خودتان می‌توانید با افرادی که در زمینه‌ی کاری شما هستند از طریق تماس تلفنی و یا حتی ایمیل ارتباط برقرار کنید. مزیت این روش این است که اگر شخص مورد نظر شما نتوانست کاری برای شما انجام دهد، می‌تواند کارفرمای دیگری را به شما پیشنهاد دهد.
  4. اپلیکیشن‌های کاریابی: یکی از راه‌های پیدا کردن شغل مناسب استفاده از این اپلیکشن‌ها می‌باشد. تعداد زیادی از افراد جویای کار و همچنین کارفرمایان در این پلتفرم‌های آنلاین وجود دارند. به همین علت این اپلیکیشن‌ها شانس پیدا کردن شغل مناسب را بالا می‌برند. از جمله این اپلیکیشن‌ها می‌توان به بانک شغلی(Job Bank) و Linked In اشاره کرد. شما با قرار دادن رزومه کاری و علمی خود و توانایی‌هایی که دارید، این فرصت را به صاحبان مشاغل خواهید داد تا بعد از مطالعه‌ی رزومه‌ی ثبت شده، با شما ارتباط برقرار کنند.

 

راه‌های کاریابی در کانادا
مهاجرت فوری سرآشپز و دستیار سرآشپز به کانادا از طریق جاب آفر – پرگما

 

چند نکته‌ی مهم در رابطه با مهاجرت فوری سرآشپز و دستیار سرآشپز به کانادا از طریق جاب آفر:

  1. کارفرمای شما باید کانادایی باشد.
  2. کار مورد نظر می‌بایست به صورت تمام وقت باشد(30 ساعت در هفته).
  3. شما در این کار باید دارای حقوق سالانه‌ی تعیین شده‌ای از جانب کارفرما باشید.
  4. شغلی که برای آن پیشنهاد کاری دریافت می‌کنید باید یک سال پس از دریافت اقامت دائم نیز ادامه داشته باشد و فصلی، قراردادی و یا پیمانکاری نباشد.​​​​​​​
  5. شغل مورد نظر مربوط به مشاغل دارای کد NOC 2016 که با 72، 73، 82، 92، 632 و 633 باشد.

انواع مهاجرت فوری سرآشپز و دستیار سرآشپز به کانادا از طریق جاب آفر:

  1. دریافت جاب آفر کانادا به عنوان گروه نیروی کار ماهر فدرال که مشاغل خاصی را شامل می‌شود. اگر شما عضو این گروه هستید، علاوه بر دعوتنامه‌ی همراه با تاییدیه LMIA، می‌بایست شغل درخواستی شما در لیست مشاغل کانادا یا NOC در سطح صفر، A و B وجود داشته باشد.
  2. دریافت جاب آفر کانادا به عنوان گروه تجربه کاری که در این گروه نیز علاوه بر داشتن LMIA می‌بایست برای برنامه Work Permit نیز اقدام کنید. در این حالت پس از اینکه 12 ماه در سطوح A، B و صفر در کانادا کار کردید، می‌توانید برای اقامت دائم این کشور اقدام نمایید.

ویژگی‌های کارفرمای مناسب برای مهاجرت فوری سرآشپز و دستیار سرآشپز به کانادا از طریق جاب آفر:

  1. وی باید بتواند قرارداد کاری مکتوب و دارای امضای معتبر به شما تحویل دهد.
    دارای مدارک ثبت شرکت در کانادا باشد.
  2. بتواند مدارکی حاکی از درآمد شرکت را اثبات کند.
  3. دارای مدارک T4 برای 4 سال اخیر باشد.
  4. PD7A مربوط به 12 ماه اخیر را داشته باشد.
  5. شرکت وی دارای مدارک مالیاتی باشد.
  6. دارای اظهارنامه T2125‌ باشد(برای شرکت‌های خصوصی).
  7. دارای اجاره نامه شرکت.
ویژگی‌های کارفرمای مناسب برای مهاجرت سرآشپز و دستیار سرآشپز به کانادا
مهاجرت سرآشپز و دستیار سرآشپز به کانادا از طریق جاب آفر – پرگما

دیدگاه خود را بنویسید


درخواست مشاوره مهاجرت