• تورنتو , تهران
  • info@pragmaimmigration.com
  • ‪+‬98 ‪(‬919‪)‬ 169 5458‬‬‬

نگاهی اجمالی به مهاجرت فوری نانوا و شیرینی‌پز به کانادا از طریق جاب آفر

کشور کانادا به علت امکانات رفاهی، پایین بودن نرخ بیکاری، امکانات شغلی فراوان و … یک گزینه‌ی ایده‌آل مهاجرتی می‌باشد. این کشور علی رغم فرصت‌های شغلی فراوان، با کمبود نیروی کار متخصص مواجه است و به همین علت سالانه پذیرای تعداد زیادی مهاجر از سراسر دنیا خواهد بود. یکی از شغل‌های پرطرفدار در کانادا، نانوایی و شیرینی‌پزی می‌باشد. بنابراین اگر بتوانید به واسطه‌ی مهاجرت فوری نانوا و شیرینی‌پز به کانادا از طریق جاب آفر، ویزای کاری این کشور را بدست آورید، آینده‌ی درخشانی پیش روی شما خواهد بود.

اما پیش از آنکه به ادامه مطالب بپردازیم، باید به این نکته اشاره کنیم که پیمودن این راه پر فراز و نشیب نیازمند آگاهی حقوقی در رابطه‌ با مسئله‌ی مهاجرت است. از این رو شما عزیزان می‌توانید هرگونه ابهام در زمینه‌ی فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا و یا هر موضوع دیگری را در وبلاگ مهاجرتی کانادا و اطلاعات تماس ما برطرف نمایید. همچنین همکاران ما آماده‌ی پاسخگویی به شما عزیزان در رابطه با مسائل مهاجرتی هستند.

 

مهاجرت به کانادا از طریق جاب آفر
مهاجرت فوری نانوا و شیرینی‌پز به کانادا از طریق جاب آفر – پرگما

 

آینده‌ی شغلی مهاجرت فوری نانوا و شیرینی‌پز به کانادا از طریق جاب آفر:

نام بسیاری از مشاغلی که در کشور کانادا، نیروی کار خارجی جذب می‌کنند در یک لیست جمع آوری شده‌اند و دارای یک کد مشترک در NOC  هستند.  در لیست  NOC، نانوا با کد 6332  و شیرینی‌پز با کد شغلی 6321 و در رده‌ی  B مشخص شده‌اند. این کد‌ها از آن جهت حائز اهمیت هستند که در هنگام پر کردن فرم مهاجرتی خود می‌بایست این اعداد را در فرم وارد نمایید.

در زمینه‌های فعالیت در کانادا به عنوان نانوا، طیف گسترده‌ای از مشاغل وجود دارد. از جمله این مشاغل می‌توان به کارآموز نانوایی، نانوا، نانوایی کیک، سرپرست نانوایی، تزئین کیک در خرده فروشی‌ها، شاگرد نانوا، نان شیرینی، نانوایی شیرینی فرانسوی، تزئین کیک عروس، نانوای هتل، نانوای بیمارستان، نانوای شرکت، نانوای رستوران‌ها و حتی شیرینی پز اشاره کرد. درآمد یک نانوا به صورت میانگین در یک سال مبلغی در حدود 36 هزار دلار است که این درآمد می‌تواند با توجه به سابقه‌ی کار و بسیاری عوامل دیگر متغیر باشد.

در حرفه‌ی قنادی نیز موقعیت‌های شغلی بسیاری در رستوران، قنادی­‌ها، هتل‌ها و … وجود دارد و شما می‌توانید با داشتن مجوز کاری خود در بسیاری از موقعیت های شغلی در کشور کانادا شروع به فعالیت کنید. میانگین درآمد سالانه‌ی یک قناد در کانادا، تقریبا 45,500 دلار است که نسبت به سایر کشورهای دنیا مبلغ بیشتری می‌باشد.

یکی از مزایای مهاجرت فوری نانوا و شیرینی‌پز به کانادا از طریق جاب آفر این است که می‌توانید همزمان با ویزای خود، برای همسر و فرزندان زیر 18 سال نیز اقدام کنید. این ویزا هر سال تمدید می‌شود و پس از گذشت 3 سال کار در کانادا، می‌توانید برای دریافت اقامت دائم، پاسپورت کانادا و شهروندی این کشور اقدام نمایید.

 

آینده‌ی شغلی مهاجرت نانوا و شیرینی‌پز به کانادا
مهاجرت به کانادا از طریق جاب آفر – پرگما

 

راه‌های مهاجرت از طریق تخصص نانوایی به کشور کانادا:

  1. کاندید شدن در برنامه‌ی مهاجرتی منتخب استان‌ها: در این روش سایت‌هایی وجود دارند که براساس اطلاعات موجود در آنها می‌توانید مطلع شوید که در هر کدام از استان‌های کانادا چه مشاغلی نیروی کار جذب می‌کنند. از جمله‌ی این سایت‌ها می‌توان به jobbank اشاره کرد. همچنین اپلیکشن Linkedin نیز در این راستا فعالیت می‌کند.
  2. روش AIP: در این روش چهار استان نیوبرانزویک، جزیره پرنس، نواسکوشیا و نیوفاندلند نیروی کار جذب می‌کنند. ابتدا باید یک پیشنهاد شغلی از کارفرمایی کانادایی دریافت کنید. سپس سابقه کاری خود(حداقل یک سال)، نمره قابل قبول در آزمون CLB و مدارک تحصیلی مورد قبول کانادا را برای کارفرما ارسال کنید و بتوانید تمکن مالی خود را نیز به وی اثبات نمایید. از این به بعد می‌بایست منتظر جواب از سوی کارفرما باشید.
  3. برنامه مهاجرتی AFP: برنامه‌ی مهاجرتی AFP یا همان برنامه‌ی کشاورزی و غذایی، یکی از راه‌های مهاجرتی دیگری از طریق نانوایی است که شرایط کلی آن مانند روش AIP می‌باشد.

مدارک مورد نیاز جهت مهاجرت فوری نانوا و شیرینی‌پز به کانادا از طریق جاب آفر:

برای مهاجرت به کانادا با شغل نانوایی برای استان ساسکاچوان می‌توانید بدون داشتن پیشنهاد شغلی و همچنین مدارک زبان با نمره‌ی بالا به کانادا مهاجرت کنید. اما به طور کلی علاوه بر مدارکی که در بالا نیز به آنها اشاره کردیم، شما می‌بایست از مرحله RED SEAL نیز با موفقیت گذر کنید. سازمان Red seal   تمام مدارک شما را به همراه ترجمه‌ی همه‌ی آنها نیاز دارد.

پس از گذشت مدت زمانی معین و تایید شدن مدارک شما در این مراحل، اگر بتوانید در امتحان تعیین شده از سوی سازمان نیز نمره قبولی را کسب کنید، مهر قرمز به شما اعطا خواهد شد و می‌توانید به کانادا مهاجرت کنید. علاوه بر آن، شما به سابقه کار مرتبط، گواهی عدم سوء پیشینه و گواهی سلامت پزشکی نیز نیازمند هستید.

در حرفه‌ی قنادی نیز شما نیازمند ارائه‌ی مدارکی از قبیل مدارک تحصیلی و ترجمه‌ی معتبر این مدارک، مدرک دوره‌های بین‌المللی قنادی و شیرینی‌پزی، رزومه کاری تکمیل شده، حداقل 3 سال سابقه کار مرتبط، گواهی عدم سوء پیشینه و گواهی سلامت پزشکی هستید.

 

مدارک مورد نیاز جهت مهاجرت نانوا و شیرینی‌پز به کانادا
مهاجرت فوری نانوا و شیرینی‌پز به کانادا از طریق جاب آفر – پرگما

 

مراحل مهاجرت به کانادا از طریق قنادی:

برای اشتغال به حرفه‌ی قنادی ابتدا می‌بایست از طرف یک قناد حرفه­‌ای در کشور خود توصیه­نامه‌ای داشته باشید. پس از ارسال رزومه شغلی خود و گرفتن تایید از سوی کارفرما، برای مصاحبه آنلاین با وی حاضر می‌شوید که می‌بایست به زبان انگلیسی یا فرانسه آشنایی کافی داشته باشید. پس از اینکه جاب آفر مورد نظر را دریافت کردید، می‌توانید برای مهاجرت به کانادا از طریق دریافت ویزای کاری اقدام نمایید.

برای قنادی، داشتن مدرک لیسانس در رشته هنرهای آشپزی(Culinary arts ) کمک زیادی به اخذ ویزای کاری کانادا می‌کند. برای این گونه ویزا، ابتدا امتیازات شما در برنامه اکسپرس انتری با استفاده از سیستم رتبه بندی جامع کانادا CRS  محاسبه می‌شود. شما به عنوان یک قناد می‌بایست حداقل 67 امتیاز از 100 امتیاز را بدست آورید. این سیستم ارزیابی مربوط به سن، دانش زبان انگلیسی یا فرانسه و مدرک تحصیلی می‌باشد. اگر بتوانید امتیاز لازم را کسب نمایید، از طرف اداره مهاجرت کانادا برای شما دعوتنامه‌ای ارسال خواهد شد که پس از آن چند روز فرصت دارید تا درخواست ویزای مشاغل مهارتی برای تخصص قنادی را ارائه دهید.

 

مهاجرت فوری نانوا و شیرینی‌پز به کانادا از طریق جاب آفر
مراحل مهاجرت به کانادا از طریق قنادی – پرگما

دیدگاه خود را بنویسید


درخواست مشاوره مهاجرت