• تورنتو , تهران
  • info@pragmaimmigration.com
  • ‪+‬98 ‪(‬919‪)‬ 169 5458‬‬‬
هر آنچه در مورد مهاجرت کاری نجار به کانادا باید بدانید

هر آنچه در مورد مهاجرت کاری نجار به کانادا باید بدانید

مقدمه

مهاجرت کاری نجار به کانادا و درآمد نجاری در کانادا دو مقوله بحث برانگیز به هنگام مهاجرت شاغلین در حرفه نجاری است. به هنگام مهاجرت کاری نجار به کانادا اطلاع از این که چه توانمندی هایی مد نظر بازار مشاغل کشور مقصد است، بسیار واجب و ضروری است. در این راستا، دفتر خدمات مهاجرتی پرگما لینک هایی ایجاد کرده است؛ که مهاجران بتوانند؛ بهتر و سریع تر به مقصود خود برسند. لینک های مورد نیاز برای دریافت خدمات برای مهاجرت کاری نجار به کانادا شامل لینک های زیر می باشد:

https://impragma.irm/form/

https://impragma.irm/blog/

https://impragma.irm/contact/

عملکرد یک نجار به هنگام مهاجرت کاری نجار به کانادا چگونه است؟

در مهاجرت کاری نجار به کانادا، نجاران، سازه ها و اجزای سازه های ساخته شده از چوب را می سازند، نصب، نگهداری و تعمیر می کنند. آنها می توانند؛ توسط شرکت های ساختمانی، پیمانکاران نجاری و بخش های تعمیر و نگهداری کارخانجات، کارخانه ها و سایر موسسات استخدام می شوند. همچنین می توانند خود اشتغال باشند.

مهاجرت کاری نجار به کانادا

وظایف کاری نجاران سازه و اجزای آن در مهاجرت کاری نجار به کانادا چیست؟

در هنگام مهاجرت کاری نجار به کانادا انتظار می رود؛ که نجار بتواند؛ نقشه و طرح را بخواند و تفسیر کند. همچنین، نیازمندی های طرح را محاسبه و مشخص کند. پس از آن بتواند؛ با استفاده از ابزارهای اندازه گیری، چیدمان ها را مطابق با قوانین ساختمانی آماده کند. در اندازه گیری، برش، شکل دادن، مونتاژ و اتصال مواد ساخته شده از چوب، جایگزین های چوب، فولاد سبک وزن و مواد دیگر مهارت داشته باشد. بتواند؛ فونداسیون بسازد و تیرهای کف ساختمان را نصب کند. کف سازی کند و دیوارها و سیستم های سقف را برپا کند.

توانایی نصب وسایل تزئینی مانند درها و پله ها را داشته باشد. به راحتی کارهای قالب گیری و سخت افزاری را اجرا کند. نگهداری، تعمیر و نوسازی منازل مسکونی و سازه های چوبی در کارخانه ها، معادن، بیمارستان ها، کارخانه های صنعتی و سایر موسسات برعهده نجار است. یک نجار ماهر، می تواند؛ بر کار کارآموزان و سایر کارگران ساختمانی نظارت کند.

درآمد نجاری در کانادا و دیگر مناطق آن چقدر است؟

دستمزد یک نجار در کانادا، حدود 18.50 دلار در ساعت تا 39.85 دلار در ساعت است.

دستمزد نجار در کانادا

فهرست عناوین شغلی در مهاجرت کاری نجار به کانادا

در مهاجرت کاری نجار به کانادا شما نجاران عزیز، می توانید؛ تحت عناوین مختلف مشغول به کار شوید. این عناوین شغلی شامل : نجار، پله ساز، شاگرد نجار، نجار تعمیر و نگهداری، نجار نوسازی و زن نجار است. آنچه مسلم است؛ این ها فقط عنوان هستند و مهارت، شرط اول در هر کسب و کار موفقی است.

شرایط استخدام در مهاجرت کاری نجار به کانادا

از ابتدایی ترین شرط استخدام در مهاجرت کاری نجار به کانادا، داشتن مدرک پایان دوره متوسطه است. دومین شرط، داشتن گواهینامه تجاری است. برای کسب گواهینامه تجاری باید یک دوره کارآموزی 4 ساله را گذرانده باشید. یا این که، چهارسال سابقه کار تجاری داشته باشید و دوره هایی را در دبیرستان یا دانشکده یا صنعت نجاری گذرانده باشید.

صدور گواهینامه تجارت برای نجاران در کبک اجباری است و در دیگر مناطق کاملا اختیاری و سهل الوصول است. به عنوان مثال در ساسکاچوان به راحتی می توانید؛ یک گواهینامه تجارت بگیرید؛ که این امر کاملا داوطلبانه است. قدم بعد تایید مهر قرمز است؛ که منوط به قبولی در آزمون مهر قرمز بین استانی است.

مهارت های لازم در مهاجرت کاری نجار به کانادا

موفق شدن و به درآمد رسیدن در هر شغلی نیاز به آموختن و کسب مهارت دارد. در زیر به اجمال به مهارت هایی اشاره می کنیم؛ که یک نجار برای استخدام در کانادا به آن نیازمند است.

• مهارت راهنمایی و مدیریت

• مهارت نظارت

• راهنمای ساختمان و ساخت و ساز

• ترمیم و تعمیر

• توانایی تکمیل نمای داخل / خارج ساختمان

• نصب زیر ساخت های داخلی ساختمان

• توانایی تجزیه تحلیل و بررسی طرح ها و نقشه ها

• برنامه ریزی و پیش بینی نتایج

• داشتن بیان خلاق و مهارت راهنمایی خلاق

• توانایی طراحی و پیاده سازی نقشه ها

در مهاجرت کاری نجار به کانادا کسب و داشتن چه دانش هایی مفید است؟

• تجارت، امور مالی و مدیریت

• خدمات مشتری

• مهندسی و فناوری

• ساختمان و ساخت و ساز

• قانون و ایمنی عمومی

مهارت های ضروری برای نجاران در کانادا

در مهاجرت کاری نجار به کانادا باید توانایی خواندن نوشته ها کوتاه در نقشه های فنی و فرم ها، سفارش های کاری و فاکتورها را داشته باشد. بتواند؛ یادداشت های همکارانش را بخواند؛ تا از ایرادات کار و تجهیزات اطلاع یابد. بتواند؛ بروشور ها و دستورالعمل های ایمنی محصولات و نحوه استفاده از آنها را بخواند. اطلاعیه ها، بولتن ها و خبرنامه ها را بخواند.

مثلا اطلاعیه های هیئت جبران خسارات کارگران را بخواند؛ تا در مورد خطرات محل کار مطلع شود. بتواند؛ دستورالعمل ها و روش های موجود در دفترچه های راهنما را بخواند؛ تا نحوه ساخت سازه هایی مانند سقف های گنبدی و راه پله های مدور را بیاموزد. بتواند؛ مجلات تجاری و مقالات وب سایت ها را بخواند؛ تا در جریان روند صنعت قرار بگیرد و دانش خود را گسترش دهد. مقاله های وب سایت ها را بخواند و در مورد سیستم های صدور گواهینامه” ساختمان سبز” بیشتر بیاموزد.

 

مهارت های ضروری برای نجاران در کانادا

سایر مهارت های ضروری در مهاجرت کاری نجار به کانادا

یک نجار بهتر است؛ توانایی خواندن قوانین، مقررات و آیین نامه ها را داشته باشد. توانایی ثبت اسناد و استفاده از آنها در محیط کار، تکمیل چک لیست ها و فرم ها از ملزومات موفقیت در حرفه نجاری است. یک نجار باید بتواند؛ بنویسد. محاسبه کند و اعداد را بشناسد. روابط عمومی بالایی داشته باشد؛ تا بتواند؛ با مشتری، کارفرما و همکارانش تعاملات سازنده داشته باشد. مهارت فکر کردن، یافتن و رفع خطاهای حین انجام کار و توانایی ارزیابی ایمنی محل کار را نیز داشته باشد.

سخن آخر

در مهاجرت کاری نجار به کانادا، نیاز است؛ که یک نجار بتواند؛ از تکنولوژی دیجیتال به خوبی استفاده کند. کار با ماشین حساب، نرم افزار های پردازش کلمه، اکسل، صفحات گسترده و نرم افزارهای حسابداری را بداند. همچنین بتواند؛ به مشتریانش ایمیل بزند. یک نجار باید از روحیه تیمی خوبی برخوردار باشد. چرا که کار گروهی باعث بالا رفتن بهره وری و کارایی افراد می شود.

نجاران همیشه رهبران تیم ساخت و ساز هستند و با سایر مشاغل چون مهندسی تامین کنندگان و غیره همکاری می کنند؛ تا کار را تکمیل کنند. یادگیری مستمر برای نجاران بسیار مهم است. بسیاری از استان ها و مناطق در نوسازی و مرمت سازه های موجود فعال هستند. نجاران برای کار در این بخش از صنعت ساختمان به دانش و مهارت نیاز دارند.

دیدگاه خود را بنویسید


درخواست مشاوره مهاجرت