• تورنتو , تهران
  • info@pragmaimmigration.com
  • ‪+‬98 ‪(‬919‪)‬ 169 5458‬‬‬
پیش نیازهای مهاجرت کابینت ساز به کانادا

پیش نیازهای مهاجرت کابینت ساز به کانادا

مقدمه

مهاجرت کابینت ساز به کانادا و درآمد کابینت سازی در کانادا از دغدغه هایی است؛ که مهاجران متخصص در زمینه کابینت سازی، پیش از مهاجرت دارند. جویندگان شغل حتما باید یک سری اطلاعات در زمینه مهاجرت کابینت ساز به کانادا و درآمد کابینت سازی در کانادا داشته باشند.

کابینت سازان از انواع چوب ها و لمینت ها برای ساخت و تعمیر کابینت های چوبی، مبلمان، وسایل و محصولات مرتبط استفاده می کنند. آنها توسط شرکت های تولید یا تعمیر مبلمان، شرکت های ساختمانی و پیمانکاران کابینت سازی به کار گرفته می شوند؛ یا ممکن است؛ خود اشتغال باشند.

شرح وظایف کابینت سازان به هنگام مهاجرت کابینت ساز به کانادا

هنگام مهاجرت کابینت ساز به کانادا، از او انتظار دارند؛ تا توانایی مطالعه نقشه ها و مشخصات آنها را داشته باشد. همچنین بتواند؛ نقشه ها را به همراه مشخصات آنها تهیه نماید. سپس بتواند بعد از پیاده سازی نقشه ها روی چوب و رسم علامت ها، با ماشین های نجاری کار کند. در کار با اره‌های برقی، اتصال دهنده‌ها، مورتز ها و شکل‌دهنده‌ها استاد باشد. او باید در استفاده از ابزارهای دستی استاد باشد و توانایی برش، اتصال و به هم چسباندن قطعات به یکدیگر توسط چسب و گیره را داشته باشد.

در نهایت بتواند؛ سطوح چوبی را سنباده بزند و روی محصولات نهایی روکش، لکه یا پولیش بزند. همچنین توانایی تعمیر یا تغییر محصولات مرتبط را داشته باشد. توانایی تخمین مقدار، نوع و هزینه مواد نیز از مهارت های یک استاد کابینت ساز است. یک کابینت ساز در کانادا می تواند؛ تحت عناوینی چون شاگرد کابینت ساز، کابینت ساز، کابینت ساز مبلمان و سازنده مبلمان چوبی سفارشی، فعالیت کند.

جدول درآمد کابینت سازی در کانادا و برخی از بخش های آن

بر طبق تصویر زیر درآمد کابینت سازی در کانادا رنجی بین 16.00 تا 30.00 دلار است.

درآمد کابینت سازی در کانادا

شرایط استخدام در هنگام مهاجرت کابینت ساز به کانادا

دانستن شرایط استخدام از اولویت هایی است که هنگام مهاجرت کابینت ساز به کانادا باید مورد توجه قرار گیرد. از شرایط استخدام آن است؛ که دوره متوسطه را به پایان رسانده باشید. گواهی نامه تجاری؛ وسیله ای برای ارتقاء مهارت ها و فرصت های شغلی بهتر است. این گواهینامه را به راحتی در تمام استان ها و مناطق کانادا می توانید با گذراندن دوره های آن به دست آورید.

به دین منظور نیاز است تا یک برنامه کارآموزی چهار ساله را کامل کنید و یا ترکیبی از بیش از چهار سال تجربه کاری در تجارت و برخی دوره های دبیرستان یا دانشگاه را داشته باشید. سپس تاییدیه مهر قرمز، پس از اتمام موفقیت آمیز آزمون مهر قرمز بین استانی، در اختیار کابینت سازان واجد شرایط قرار می گیرد.

مهارت ها ی مورد نیاز برای مهاجرت کابینت ساز به کانادا

• بهره برداری و تعمیر تجهیزات

• کار با ماشین آلات و وسایل نقلیه،

• بهره برداری از تجهیزات صنعتی ثابت

• راهنما ی ساختمان

• ترمیم و تعمیر ساختمان

• ساخت و ساز

• راهنمای تجزیه تحلیل و بررسی

• برنامه ریزی

• پیش بینی نتایج

• تجزیه و تحلیل اطلاعات

• راهنمای بیان خلاق

• طراحی

دانش مورد نیاز برای مهاجرت کابینت ساز به کانادا

• تجارت

• امور مالی و مدیریت

• راهنما ی تجارت

• خدمات مشتری

• راهنمای مهندسی و فناوری

• ساختمان و ساخت و ساز

• راهنمای قانون و ایمنی عمومی

• ایمنی و امنیت عمومی

کابینت سازی در کانادا

مهارت ضروری برای کابینت سازان مهاجرت

از مهارت های ضروری جهت مهاجرت کابینت ساز به کانادا می توان به مهارت خواندن، نوشتن، محاسبه اعداد و پول، ارتباط رو در رو با مشتری، فکر کردن و حل مسئله اشاره کرد. کابینت سازان ممکن است؛ از چند هفته تا چند ماه قبل از شروع به کار، برنامه ریزی کنند. آنها نیاز دارند؛ تا قبل از هر اقدامی با دیگر مشاغلی چون لوله کش و برقکار هماهنگ شوند. در هنگام مهاجرت کابینت ساز نیاز که از حافظه خوبی برخوردار باشد. همچنین بتواند؛ از تکنولوژی دیجیتال به خوبی در امر طراحی بهره ببرد.

استفاده قابل توجه از حافظه برای کابینت سازان مهاجر به چه معناست؟

یعنی به هنگام مهاجرت کابینت ساز به کانادا، بتوانید؛ فرمول ها و اندازه گیری های استاندارد مانند: ارتفاع کابینت یا روشویی را به خاطر بسپارید. به یاد داشته باشید؛ که میزان استاندارد برای باز شونده ها – به عنوان مثال، کشو، باید 1 اینچ کوچکتر از دهانه باشد. ممکن است؛نیاز باشد؛ تا تعداد موجودی مواد پرکاربرد مانند ورقه های پلاستیکی را به خاطر بسپارید. همچنین گاهی لازم است؛ نام و چهره مشتریان و جزئیات سفارشات قبلی آنها را به خاطر بسپارید.

به هنگام مهاجرت کابینت ساز به کانادا چگونه اطلاعات را دریافت می کند؟

شما به عنوان کابینت ساز می توانید با تامین کنندگان تماس بگیرید؛ تا اطلاعاتی مانند اینکه سمپاش در چه فشاری باید تنظیم شود؛ دریافت کنید. همچنین هنگام مهاجرت کابینت ساز به کانادا می تواند؛ از کارشناسان، و مربیان دانشکده های محلی، راهنمایی بگیرد.

به عنوان مثال در این زمینه راهنمایی بگیرد؛ که چه مواد شیمیایی با چوب ماهون هندوراس بهترین واکنش را نشان می‌دهند؛ تا رنگی بادوام ایجاد شود. همچنین با نگاه کردن به کاتالوگها و بروشورهای تامین کننده نیز می توانید؛ اطلاعاتی مانند هزینه های لولا به دست آورید. برای یادگیری نحوه انجام مراحل مختلف، به راهنماها و مواد مرجع مراجعه کنید.

کابینت سازی

نحوه استفاده از تکنولوژی دیجیتالی در مهاجرت کابینت ساز به کانادا

بتوانید از واژه پرداز استفاده کنید. مثلاً پروپوزال ها را تایپ کنید. از طراحی، ساخت یا ماشینکاری به کمک کامپیوتر استفاده کنید. به عنوان مثال، بتوانید؛ از برنامه های تخصصی مانند Cabinet ware و 3d Architect برای طراحی و تولید استفاده کنید.

سایر مهارت های ضروری

کار تیمی: سازندگان کابینت معمولاً به طور مستقل کار می کنند. یا این که ممکن است برای انجام وظایف خاصی مانند: نصب سخت افزار، برش یا پیرایش با یک شریک کار کنند. آنها ممکن است در یک محیط تیمی با سایر کابینت سازان، کارآموزان و سرپرستان کار کنند. بنابراین بهتر است هنگام مهاجرت کابینت ساز به کانادا، مهارت کار تیمی را نیز داشته باشند

مهاجرت کابینت ساز به کانادا

سخن آخر

سازندگان کابینت به هنگام مهاجرت به کانادا به طور مداوم در حال یادگیری و آموزش هستند. به این منظور آنها در حین کار، به دنبال آموزش و گذراندن دوره هستند. که این دوره ها شامل: آموزش سیستم اطلاعات، آموزش کار با مواد خطرناک و کمک های اولیه می باشد. آنها برای آشنایی با مواد و روش های جدید، در سمینارهای تولیدکنندگان و تامین کنندگان شرکت می کنند.

علاوه بر این نوارهای ویدئویی ارسال شده توسط تامین کنندگان را مشاهده می کنند. در کانادا دوره های صدور مجوز، برای سازندگان کابینت در دسترس است. این مجوزها به آنها اجازه استفاده از انواع خاصی از محصولات را می دهد.

دیدگاه خود را بنویسید


درخواست مشاوره مهاجرت