• تورنتو , تهران
  • info@pragmaimmigration.com
  • ‪+‬98 ‪(‬919‪)‬ 169 5458‬‬‬

برنامه مهاجرت کلاس تجربه کانادایی (CEC)

مهاجرت از طریق کلاس تجربه کانادایی، آسان ترین روش مهاجرت به کانادا را از دست ندهید!! کشور کانادا با شرایط رفاهی عالی و زیرساخت های کافی، مقصد مناسبی برای مهاجران ایرانی می باشد. برنامه مهاجرت کلاس تجربه کانادایی به عنوان آسان ترین و کم هزینه ترین برنامه ی مهاجرتی اخذ اقامت دائم کشور کانادا محسوب می‌شود.

شرط اصلی دریافت اقامت از طریق CEC همانگونه که از نامش پیداست، سابقه اشتغال یک ساله طی سه سال گذشته میباشد. از این رو CEC روشی مطلوب برای مهاجران  متخصص، مهندس، کارگر و به طور کلی شاغلان و دانشجویان خارجی در کانادا می باشد. مشاورین  مجموعه پراگما با سابقه ی درخشان در زمینه مهاجرت به کانادا، در تمام مراحل مهاجرت CEC کنار متقاضیان خواهند بود و بهترین راه حل ها را به آنها ارائه خواهند داد.

برنامه مهاجرت کلاس تجربه کانادایی(CEC)

جهت دریافت مشاوره با ما در تماس باشید!

دفتر ایران

‪+‬98 ‪(‬919‪)‬ 169 5458‬‬‬

دفتر کانادا

‪+‬1 ‪(‬647‪)‬ 479 0744

ایمیل

info@impragma.irm
توضیح مهاجرت از طریق کلاس تجربه کانادایی

مهاجرت از طریق کلاس تجربه کانادایی یا Canadian Experience Class ، فرصتی مناسب برای کارگران و دانشجویان مهاجر است تا اقامت دائم کانادا را اخذ نمایند. دریافت اقامت کانادا از طریق CEC نسبت به سایر روش های مهاجرتی بسیار آسان تر و کم هزینه تر می باشد. شرکت پراگما با تسلط بر تمام مراحل و پروسه این برنامه  مهاجرتی و در اختیار قرار دادن فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا، به راحتی متقاضیان مهاجرت به کانادا را پشتیبانی می‌نماید. شرایط اولیه ی درخواست اقامت دائم کانادا از طریق این برنامه شامل سابقه کاری به مدت یک سال طی سه سال اخیر و مدرک زبان معتبر می باشد. در واقع مهاجرین شاغل با داشتن یکسال سابقه اشتغال به کار  تمام وقت ملی و مدرک زبان معتبر می توانند جهت دریافت اقامت کانادا درخواست بدهند.

فرآیند ثبت نام و دسترسی به وبلاگ مهاجرتی کانادا در این مجموعه عظیم برای اخذ اقامت بدین صورت است که فرد ابتدا مدرک زبان و مدرک اشتغال به شغل ملی به مدت بیش از یکسال را تهیه می‌کند. سپس از طریق ثبت نام در اکسپرس اینتری و ایجاد پروفایل درخواست خود را ثبت می نماید. جهت هماهنگی با مشاوران و کادر مجرب پراگما و دریافت خدمات مهاجرتی مختلف از جمله مهاجرت از طریق برنامه کلاس تجربه کانادایی و دسترسی به اطلاعات تماس ما می توان به سایت impragma.irm مراجعه نمود.

برنامه مهاجرت کلاس تجربه کانادایی(CEC)

شرایط و نکات سابقه کاری در مهاجرت از طریق کلاس تجربه کانادایی

محاسبه سابقه کاری در مهاجرت از طریق کلاس تجربه کانادایی، دارای شرایط و مقررات خاصی است که متقاضیان باید از آنها مطلع باشند. کارهای داوطلبانه، کارآموزی و کار در زمان دانشجویی به عنوان سابقه کاری محسوب نمی‌شود. بلکه افراد باید با اشتغال به کاری ملی به صورت تمام وقت یا پاره وقت فعالیت نموده و حقوق دریافت کرده باشند. همانگونه که مشخص است، ساعات فعالیت سالانه مدنظر می باشد و فرد باید سالانه بیش از  1550 ساعت فعالیت داشته باشد. فرد متقاضی می‌تواند در یک الی چند کار ملی به صورت تمام وقت و پاره وقت در اندازه ی معین  فعالیت نموده باشد.

مشاغل ملی شامل کارهای مدیریتی( گروه 0)، مشاغل حرفه ای(گروه A) و مشاغل فنی(گروه B) می باشند. شاغلین گروه 0 و A نمره ی زبان بالاتری نیاز دارند، در حالی که شاغلین گروه B به نمرات پایین تری نیاز دارند. دانشجویان پس از فارغ التحصیلی، با اشتغال به کار و دریافت اقامت موقت کاری، می توانند پس از یک سال جهت دریافت اقامت دائمی اقدام نمایند. با توجه به پیچیدگی پروسه ی مهاجرت، مشاوره و دریافت خدمات مهاجرتی صحیح از نیازهای اساسی مهاجران می باشند. گروه مهاجرتی پراگما با سابقه ی طولانی و درخشان در زمینه ی CEC حامی و پشتیبان متقاضیان مهاجرتی می باشد.

مدرک زبان از الزامات مهاجرت از طریق کلاس تجربه کانادایی

متقاضیان مهاجرت از طریق کلاس تجربه کانادایی باید از حداقل سطح زبان معین برخوردار باشند. مدرک زبان معتبر در این برنامه ی مهاجرتی، آیلتس و سلپیپ می باشد. متقاضیان پس از کسب نمره ی استاندارد مجاز به درخواست اقامت دائم می باشند. شاغلین گروه 0 و A با کسب حداقل نمره ی 7 و شاغلین گروه B با کسب حداقل نمره ی 5 CLB یا Canadian language Benchmarkمی توانند به امور مهاجرتی خویش بپردازند. اخذ مدرک زبان پیش از ایجاد پروفایل اکسپرس اینتری الزامی می باشد.

پروسه ی مهاجرت از طریق کلاس تجربه کانادایی از خدمات شرکت پراگما

مهاجرت از طریق کلاس تجربه کانادایی طی فرایند مشخصی صورت می‌پذیرد که در ادامه به تشریح مراحل مختلف آن می پردازیم. اجرای تمام مراحل در دریافت سریع اقامت تاثیر گذار می باشد. مشاورین شرکت پراگما علاوه بر ارائه خدمات مهاجرتی مختلف، آماده ی خدمت رسانی به متقاضیان مهاجرتی از طریق CEC در ایران و کانادا می باشند.

اخذ ویزای کاری: بر اساس مطالب مذکور، ثبت تقاضای اقامت دائم کانادا از طریق CEC به سابقه کاری نیاز دارد. از این رو فرد با دریافت ویزای کاری از روش های مختلف و اشتغال به کار به مدت یکسال مفید، جزء کاندیداهای دریافت اقامت دائم کانادا می باشد.

پروسه ی مهاجرت از طریق کلاس تجربه کانادایی از خدمات شرکت پراگما

مدرک زبان: تسلط به حداقل سطح زبان در دریافت اقامت الزامی می باشد. اخذ مدرک زبان معتبر آیلتس یا سلپیپ یکی از مراحل پروسه ی مهاجرتی است.

ایجاد پروفایل اکسپرس اینتری: Express Entry در واقع یک برنامه و سامانه مهاجرپذیری در کانادا است که پس از امتیاز دهی و رتبه بندی افراد، اقامت کانادا را به متقاضیان ارائه می‌دهد. ثبت نام در اکسپرس اینتری با ایجاد پروفایل و ثبت مشخصاتی چون مشخصات فردی، سن، مدرک زبان، مدرک تحصیلی، تجربه کار کانادایی، میزان درآمد، وضعیت تأهل و مشخصات همسر در صورت تاهل می باشد.

دریافت دعوتنامه: پس از ثبت نام در برنامه اکسپرس اینتری باید برای دریافت دعوتنامه ITA صبر نمود. دریافت دعوتنامه مذکور به منزله ی موافقت دولت کانادا با درخواست اقامت دائم متقاضی می باشد. فرد پس از دریافت دعوتنامه،حداکثر دو ماه فرصت دارد تا مدارک مورد نیاز را به اداره مهاجرت کانادا ارسال نماید. اداره ی مهاجرت به طور معمول در مدت کمتر از 6 ماه به درخواست متقاضیان رسیدگی می کند.

مزایای مهاجرت از طریق کلاس تجربه کانادایی

مهاجرت از طریق کلاس تجربه کانادایی به منظور دریافت اقامت کانادا طی سالهای اخیر از روش های مطلوب و محبوب مهاجران کاری و تحصیلی می باشد. مزیت های این روش محبوب به شرح ذیل می باشند:

فرآیند اخذ اقامت آسان

زمان رسیدگی و تایید درخواست کوتاه

عدم نیاز به کسب امتیازات بالا

نیاز به کسب امتیازات کمتر نسبت به سایر برنامه ها

هزینه ی بسیار پایین

امکان تقاضای اقامت توسط دانشجویان فارغ التحصیل مشغول به کار

عدم نیاز به تمکن مالی

شرکت پرگما

شرکت مهاجرتی پرگما با بهترین تیم تخصصی مهاجرت به کانادا، آماده همراهی شما جهت اخذ اقامت و ویزای کانادا می باشد. برای دریافت مشاوره تنها کافیست فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا را پر کنید تا تیم ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند. جهت دریافت اطلاعات تماس ما به سایت www.impragma.irm مراجعه کنید.


درخواست مشاوره مهاجرت