• تورنتو , تهران
  • info@pragmaimmigration.com
  • ‪+‬98 ‪(‬919‪)‬ 169 5458‬‬‬

نامزدهای استانی کانادا PNPs

یکی دیگر از خدمات برنامه نامزدهای استانی کانادا PNPs همان برنامه خود اشتغالی فدرال کانادا است که نوعی مهاجرت دائم می باشد و ورزشکار یا هنرمندی را پوشش می دهد.

PNPs خلاصه شده جمله Provincial nominee program است که در واقع برنامه مهاجرت به هر یک از استان های کانادا می باشد و ارتباط مستقیمی با برنامه نامزدهای استانی کانادا PNPs دارد. همانا این برنامه راهی هموار برای افراد متقاضی است که خواهان دریافت اقامت دائم کشور کانادا در سال 2022 هستند و علاقه مند به اشتغال، زندگی و حضور در یکی از استان های این کشور می باشند. طبق آمار موجود در سایت impragma.irm یکی از خدمات مختص به کشور کانادا این است که دولت فدرال هر ساله دعوت نامه های مربوط به درخواست متقاضیان شرکت در پروسه PNPs تحت عنوان فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا را افزایش می دهد. زیرا این پروسه ها یا برنامه ها مهاجرتی جزء سریع ترین مسیر جهت مهاجرت اقتصادی به مهاجرپذیرترین، مدرن ترین و پهناورترین کشور یعنی کانادا هستند.

برنامه نامزدهای استانی کانادا PNPs

جهت دریافت مشاوره با ما در تماس باشید!

دفتر ایران

‪+‬98 ‪(‬919‪)‬ 169 5458‬‬‬

دفتر کانادا

‪+‬1 ‪(‬647‪)‬ 479 0744

ایمیل

info@impragma.irm
برنامه نامزدهای استانی کانادا PNPs چه خدماتی دارد؟

افرادی که از طریق برنامه نامزدهای استانی کانادا PNPs می خواهند به این کشور مهاجرت کنند با مراجعه به وبلاگ مهاجرتی کانادا می توانند از خدمات ان بهره مند شوند. حال این خدمات به شرح زیر می باشند.

 

شرکت Pragma

شرکت مهاجرتی پرگما با بهترین تیم تخصصی مهاجرت به کانادا، آماده همراهی شما جهت اخذ اقامت و ویزای کانادا می باشد. برای دریافت مشاوره تنها کافیست فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا را پر کنید تا تیم ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند. جهت دریافت اطلاعات تماس ما به سایت www.impragma.irm مراجعه کنید.


درخواست مشاوره مهاجرت