• تورنتو , تهران
  • info@pragmaimmigration.com
  • ‪+‬98 ‪(‬919‪)‬ 169 5458‬‬‬

مهاجرت سریع تکنسین مکانیک به کانادا از طریق جاب آفر، چگونه است؟

مهاجرت به کانادا به عنوان تکنسین مکانیک

مهاجرت سریع تکنسین مکانیک به کانادا از طریق جاب آفر موضوعی است که در این مقاله آنرا بررسی خواهیم کرد.در کانادا به عنوان مکانیک کار کنید و تا 94,103 دلار در سال درآمد کسب کنید.

آیا شما یک مکانیک خودرو ماهر هستید و می خواهید تا 94103 دلار در سال، درآمد داشته باشید؟ اگر چنین است، پس کانادا ممکن است مکان مناسبی برای شما باشد. کانادایی‌ها زودتر بازنشسته می‌ شوند و متخصصان جوان ترجیح می‌ دهند برای یافتن فرصت‌ های شغلی جدید به شهر های بزرگ‌تر نقل مکان کنند. جوانان در حال ترفیع هستند، این رشد باعث شکاف بزرگی در بازار کار می شود. به همین سبب شهر های کوچک با کمبود نیروی کار مواجه هستند. دولت طیف گسترده ای از برنامه های مهاجرت را به منظور کمک به حل این مشکل اجرا کرده است و از آن زمان تاکنون بسیار موفق بوده است.

مهاجرت کاری به کانادا از طریق جاب آفر
مهاجرت سریع تکنسین مکانیک به کانادا از طریق جاب آفر – پرگما

مهاجرت سریع تکنسین مکانیک به کانادا از طریق جاب آفر

راه های زیادی برای کار در کانادا به عنوان یک مکانیک وجود دارد. زیرا این شغل در حال حاضر بسیار مورد تقاضا است. ما 3 روش مهاجرت به کانادا را در زیر لیست کرده ایم:

  1. برنامه تجارت ماهر فدرال
  2. سیستم اکسپرس اینتری
  3. برنامه نامزدهای استانی

برنامه تجارت ماهر فدرال

مکانیک در گروه اصلی 73 قرار می گیرد که شامل کلیه معاملات تعمیر و نگهداری و عملیات تجهیزات می شود.

برای واجد شرایط بودن برای این برنامه، باید حداقل شرایط زیر را داشته باشید:

  1. داشتن یک پیشنهاد شغلی معتبر از یک کارفرمای کانادایی برای حداقل یک سال یا گواهی صلاحیت از یک سازمان استانی.
  2. داشتن نمره مهارت زبان مناسب در زبان فرانسه و انگلیسی که توسط معیار زبان کانادا اندازه گیری شده است. (سطح 4 برای نوشتن + خواندن و 5 برای گوش دادن + صحبت کردن)
  3. داشتن حداقل 2 سال سابقه کار قبل از درخواست.
  4. توانایی نشان دادن مهارت و تجربه در تجارت خود را داشته باشید.
مهاجرت سریع تکنسین مکانیک به کانادا از طریق جاب آفر
تکنسین مکانیک و مهاجرت به کانادا – پرگما

تکنسین مکانیک و مهاجرت به کانادا

چگونه می توان به عنوان مهندس مکانیک به کانادا مهاجرت کرد؟ یا آیا می توانم به عنوان مهندس مکانیک به کانادا مهاجرت کنم؟ اینها سوالاتی است که برای مهاجرت سریع تکنسین مکانیک به کانادا از طریق جاب آفر ممکن است برایتان پیش بیاید.

اگر به دنبال مهاجرت به کانادا به عنوان مهندس مکانیک هستید، خوش شانس هستید! مهندسان مکانیک در سراسر کانادا مورد تقاضا هستند و شما ممکن است بتوانید ویزای اقامت دائم کانادا را حتی بدون پیشنهاد شغلی یا جاب آفر در این حوزه، دریافت کنید. بدون شک در اینترنت خوانده اید که داشتن یک پیشنهاد شغلی یا جاب آفر، برای مهاجرت به کانادا پیش نیاز ورود به پروسه ی اکسپرس اینتری است. در حالی که یک مهندس مکانیک، گزینه های دیگری نیز برای دریافت ویزای کانادا را از همان ابتدا دریافت می کند.

چگونه اقدام کنیم؟

برای شروع باید بگوییم تعداد مهندسان مکانیک واجد شرایط که خواستار مهاجرت به کانادا هستند، زیاد است. زیرا تقاضای شغلی برای مهندسان مکانیک در کانادا بسیار زیاد است. به همین دلیل است که کانادا این شغل را در لیست مشاغل هدف قرار داده است. تکنسین مکانیک در لیست NOC (شغل ملی) قرار گرفته است.

کد مهندسین مکانیک NOC 2131 است. این یک خبر عالی برای مهندسان مکانیک واجد شرایط در سراسر جهان است که امیدوارند در کانادا زندگی و کار کنند.

اکسپرس اینتری برای کانادا به هیچ وجه ویزا نیست، بلکه صرفاً روش (یا پایگاه داده) است که اداره مهاجرت کانادا از آن برای انتخاب نامزد های مناسب برای ویزای اقامت دائم استفاده می کند. در این صورت، به عنوان یک مهندس مکانیک که به دنبال مهاجرت به کانادا است، کانادا ویزای کارگر ماهر فدرال و برنامه نامزد استانی را بررسی خواهد کرد. مهندسان مکانیک از سر تا سر جهان واجد شرایط اخذ اکسپرس اینتری برای اقامت مهندس مکانیک کانادا هستند، مشروط بر اینکه مهارت‌  ها، تجربه و صلاحیت‌های مناسب را در کشور خود داشته باشند. پس قبل از مهاجرت سریع تکنسین مکانیک به کانادا از طریق جاب آفر تمامی شرایط را مطالعه و مورد رسیدگی قرار دهید.

مدارک مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا
مهاجرت به کانادا به عنوان تکنسین مکانیک – پرگما

 مدارک مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا

  1. مدرک لیسانس در مهندسی عمران یا در یک رشته مهندسی مرتبط مورد نیاز است.
  2. ممکن است مدرک کارشناسی ارشد یا دکترا در یک رشته مهندسی مرتبط مورد نیاز باشد.
  3. برای تایید نقشه‌ ها و گزارش ‌های مهندسی و انجام کار به‌عنوان مهندس حرفه‌ ای (P.Eng. ) مجوز توسط یک انجمن استانی یا منطقه‌ ای از مهندسان حرفه‌ ای الزامی است.
  4. مهندسان مکانیک پس از فارغ التحصیلی از یک دانشگاه معتبر و با داشتن سه الی چهار سال سابقه کار تحت نظارت در مهندسی و کسب نمره ی قبولی در یک آزمون حرفه ای، واجد شرایط ثبت نام هستند.
  5. گواهینامه رهبری در طراحی انرژی و محیطی (LEED ) توسط شورای ساختمان سبز کانادا ارائه می شود و ممکن است توسط برخی از کارفرمایان مورد نیاز باشد.

چگونه به عنوان یک مهندس مکانیک برای مهاجرت به کشور کانادا، اقدام کنیم؟

اولین قدم در مهاجرت به کانادا، محاسبه امتیازات خود در مهاجرت به کانادا برای اکسپرس اینتری می باشد. که برای مهاجرت سریع تکنسین مکانیک به کانادا از طریق جاب آفر این امتیازات بسیار حائز اهمیت می باشد.

امتیاز CRS با توجه به شرایط زیر به شما تعلق می گیرد:

  • سن
  • صلاحیت های مختلف در عرصه های گوناگون
  • توانایی صحبت به زبان انگلیسی
  • توانایی صحبت به زبان فرانسوی
  • مهارت های شریک زندگی شما
  • تجربه کاری
اقدامات مهندس مکانیک برای مهاجرت به کانادا
نحوه مهاجرت سریع تکنسین مکانیک به کانادا از طریق جاب آفر – پرگما

این فاکتورها علاوه بر اینکه امتیازات مهم CRS را برای شما به ارمغان می‌آورند، در امتیازات کل مهاجرت شما نیز به حساب می‌آیند که باید در مجموع از 67 برابر یا بیشتر باشد.

مهارت های مهندسی مکانیک و ارزیابی هم ارزی صلاحیت

فرآیند تأیید مهارت‌ها، تجربه و صلاحیت‌های مهندسی مکانیک، ارزیابی مهارت و صلاحیت نامیده می‌شود و دو هدف را دنبال می‌کند. این موضوع در مهاجرت سریع تکنسین مکانیک به کانادا از طریق جاب آفر، جزء نکات با اهمیت است.

  • هدف اول ارزیابی مهارت ‌ها و صلاحیت‌ های مهندسی مکانیک کانادا: با ارزیابی مهارت‌ های مثبت، می‌توانید امتیازات لازم را هم در برنامه Express Entry CRS و هم در برنامه نهایی فدرال Skilled Trades کسب کنید.

هدف دوم ارزیابی مهارت‌ های مهندسی مکانیک کانادا: ارزیابی مهارت‌ های مثبت شما به‌عنوان مدرک معادل در کانادا دو برابر می‌شود و برای ثبت‌ نام‌ های حرفه ‌ای مرتبط شما استفاده می‌شود. بنابراین ارزیابی مهارت‌ های مهندسی مکانیک شما به این معنی است که شما واجد شرایط کار به عنوان مهندس مکانیک خواهید بود.

دیدگاه خود را بنویسید


درخواست مشاوره مهاجرت