• تورنتو , تهران
  • info@pragmaimmigration.com
  • ‪+‬98 ‪(‬919‪)‬ 169 5458‬‬‬

مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت

مردم می‌توانند با شرایط خوب در کانادا زندگی کنند. البته همه اینها به شرطی است که شما شرایط مهاجرت کردن را داشته باشید. یکی از راه‌هایی که این روزها خیلی از افراد به آن توجه می‌کنند، مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت است که در این قسمت در مورد آن توضیحاتی خواهیم داد.

هر آنچه در مورد مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت باید بدانید!

این روزها مهاجرت کردن به کانادا طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است، زیرا همه فهمیدند که کانادا یک کشور مهاجر پذیر است. در نتیجه مردم می‌توانند با شرایط خوب در آنجا زندگی کنند. البته همه اینها به شرطی است که شما شرایط مهاجرت کردن را داشته باشید. یکی از راه‌هایی که این روزها خیلی از افراد به آن توجه می‌کنند، مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت است که در این قسمت در مورد آن توضیحاتی خواهیم داد.
مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت

جهت دریافت مشاوره با ما در تماس باشید!

دفتر ایران

‪+‬98 ‪(‬919‪)‬ 169 5458‬‬‬

دفتر کانادا

‪+‬1 ‪(‬647‪)‬ 479 0744

ایمیل

info@impragma.irm
آیا با ثبت شرکت می‌توان ویزا کانادا دریافت کرد؟

بله اما صرفاً با ثبت شرکت نمی توان ویزا دریافت کرد. یعنی اینکه اگر بخواهید دریافت ویزا را فقط از طریق ثبت شرکت انجام دهید، امکان پذیر نیست.‌ پروسه دریافت ویزا از طریق ثبت شرکت نیازمند رعایت شرایط و قوانین متفاوتی است که در این مقاله آنها را توضیح خواهیم داد.

ثبت شرکت در کانادا چیست؟

ثبت شرکت یعنی کسی که مالک یک تجارت یک واحد تجاری یا یک بیزنس است و خودش آن را مدیریت می‌کند. مثلاً کسی که یک مغازه قنادی یا عطاری دارد یا خودش یک کارواش دارد و مدیر همانجاست. مثلا می‌توانیم برای کارهایی مانند تکنولوژی مثلاً شرکت مربوط به برنامه نویسی سایت را هم در نظر بگیریم.

ویزای کار کانادا از طریق ثبت شرکت در کانادا چگونه دریافت میشود:

کسی که متقاضی میشود تا بتواند مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت را به انجام برساند، اول باید یک شرکت یا یک واحد تجاری در کانادا تأسیس کند. سپس به اداره کار در کانادا اعلام کند که می‌خواهد مدیریت این واحد تجاری را در دست بگیرد. در نتیجه حضورش در کانادا الزامی است. در واقع فرد باید اداره کار در کانادا را کامل قانع کند که نیاز است تا به آنجا برود.

اگر اداره کار در کانادا با این موضوع مشکلی نداشته باشد و قانع شود، یک نامه به نام LMIA برای فرد ارسال می‌کند که بعد از این که نامه را دریافت کرد، می‌تواند تقاضای ویزای کار کند. اگر اداره مهاجرت با این تقاضا هم موافقت کرد، یعنی ویزای کار کانادا صادر شده است.

کسی که به عنوان همسر این متقاضی هستند، می‌تواند برای ویزای کاری کانادا درخواست بدهد و اگر فرزند زیر ۱۸ سال هم دارد، به دلیل اینکه تحت تکفل آقا هستند، می‌توانند به صورت رایگان در کشور کانادا تحصیل کنند‌.

زمانی که فرد این ویزا را در دست داشته باشد، فقط می‌تواند برای واحد تجاری که خودش در کانادا خریداری کرده است کار کند اما ویزای همسر او مجوز کار در مشاغل دیگر هم دارد و می‌تواند زیر نظر هر کارفرمایی که می‌خواهد مشغول به کار شود.

آیا با ثبت شرکت در کانادا میتوان به کانادا مهاجرت کرد؟

زمانی که شما ویزا را دریافت می‌کنید، حدوداً بین ۵۰ تا ۲۰۰ امتیاز برای مهاجرت اکسپرس انتری را دریافت کرده‌اید. یعنی نامه LMIA که در بالا توضیح دادیم، برای انجام این کار کافی است. امتیاز بین ۵۰ تا ۲۰۰ بستگی به عنوان شغلی دارد که شما برایش درخواست دادید و نوع واحد تجاری‌تان هم تاثیرگذار است اما رسیدن به امتیاز ۲۰۰ اصلاً کار غیرممکنی نیست و خیلی از افراد توانستند آن را به دست بیاورند.

لازم به ذکر است، این که شما این امتیاز را دریافت کنید، به این معنی نیست که مهاجرتتان به کانادا تضمین شده است اما این روش می‌تواند راه‌های مهاجرت را برایتان آسان‌تر کند.‌باز هم ممکن است به دلایل مختلف شما نتوانید مهاجرت کنید.

اما اگر شانس با شما یار باشد و بتوانید اقامت کانادا را بگیرید، خانواده‌تان هم اجازه این را دارند که در کانادا زندگی کرده و کار کنند. البته اگر فرزندانتان زیر ۱۸ سال باشند.

مزایای مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت

بعضی از افراد هستند که در کشور خودشان یک کسب و کار مشخص دارند اما سرمایه کافی ندارند که به کانادا بروند و آنجا سرمایه‌گذاری و اقامت کنند و اینجاست که مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت به شما کمک می کند و مزایای آن نیز شامل موارد زیر است:

  • به صرفه از لحاظ اقتصادی نسبت به دیگر برنامه‌های مهاجرتی حال حاضر
  • نیاز نداشتن به ارائه مدرک زبان
  • سرمایه‌گذاری از طریق دارایی کم، در صورتی که در مهاجرت‌های دیگر باید دارایی بیشتری داشته باشید
  • نیاز نداشتن به تحصیلات دانشگاهی
  • نیاز نداشتن به ویزای توریستی کانادا
  • امکان انتقال دادن به صورت کاملاً قانونی
  • توانایی تغییر بیزینس و خرید بیزینس بعد از ورود به کشور کانادا
  • نیاز نداشتن به سابقه سفر به کشورهای حوزه شینگن.
  • قابلیت انتخاب شهر بدون محدودیت استانی.
  • نیاز نداشتن به هماهنگ بودن رشته تحصیلی با سابقه کار.
  • قادر به انتخاب شهر یا محل مشخص برای زندگی.
  • کسب و کار ۱۰۰ درصد مال خودتان خواهد بود و شما مالکش هستید.
  • دادن ویزای کارِ باز به همسر.
  • امکان تحصیل رایگان فرزندان زیر ۱۸ سال.
  • بیمه درمانی تکمیلی برای کل خانواده.
  • راحت‌تر شدن فرآیند دریافت اقامت دائم در کانادا.

شاید بخواهید کارتان را به دیگران بسپارید تا این روند را برایتان طی کنند اما دقت کنید خیلی از آژانس‌های مسافرتی یا حتی افراد حقیقی، وکلای دادگستری، موسسات کاریابی بین‌المللی، موسسات حقوقی، موسسات اعزام دانشجو در این حوزه فعالیت می‌کنند، حتماً باید از شورای قانونگذاری مهاجرت کانادا مجوز دریافت کرده باشند. اگر مجوز نداشته باشند، فعالیت آنها از طرف کانادا پذیرفته نیست و جزء ویزا و مهاجرت قانونی محسوب نمی‌شود.

سه گزینه برای ثبت شرکت در کانادا

Corporation

در این روش بیزینسی و تجارت داخل کانادا ثبت می‌شود و شما یک شخصیت حقوقی محسوب می‌شوید که باید مسئولیت بیزینس را برعهده بگیرید که حداقل به دو نفر نیاز دارید.

Sole proprietorships

در این روش؛ کار آزادی که راه‌اندازی کرده‌اید، به اسم یک نفر ثبت می‌شود اما درآمد آن با درآمد شخصی خود فرد جمع می‌شود که باعث می‌شود میزان مالیات افزایش پیدا کند.

Partnership

در این روش دو نفر یا چند نفر با یکدیگر شریک می‌شوند که معمولاً زوج‌ها این کار را با یکدیگر انجام می‌دهند. درآمد و ضرر بین افرادی که با یکدیگر شریک شده‌اند، تقسیم می‌شود.

شما متقاضیان مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت می توانید به بخش اطلاعات تماس ما مراجعه کنید و با یکی از روش ها با ما تماس بگیرید.

جمع‌بندی

با تمام مواردی که در بالا برایتان توضیح داده‌ایم، متوجه شده‌اید که مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت می‌تواند یک انتخاب عالی برای افرادی باشد که دارای بیزینس یا تجارت هستند و می‌خواهند صاحب کار خودشان در کانادا باشند.

شرکت Pragma

شرکت مهاجرتی پرگما با بهترین تیم تخصصی مهاجرت به کانادا، آماده همراهی شما جهت اخذ اقامت و ویزای کانادا می باشد. برای دریافت مشاوره تنها کافیست فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا را پر کنید تا تیم ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند. جهت دریافت اطلاعات تماس ما به سایت www.impragma.irm مراجعه کنید.


درخواست مشاوره مهاجرت