• تورنتو , تهران
  • info@pragmaimmigration.com
  • ‪+‬98 ‪(‬919‪)‬ 169 5458‬‬‬

مهاجرت صافکار ماشین به کانادا

مهاجرت صافکار ماشین به کانادا

شاید عبارت مهاجرت صافکار ماشین به کانادا مدتی پیش کمتر شنیده می شد. اما امروزه شنیدن مهاجرت این گروه شغلی دیگر عجیب نیست. چرا که صافکاری در کانادا روز به روز اهمیت پیدا می کند. کشور کانادا یکی از قطب های خودرو سازی در جهان به شمار می رود.خودرو سازی در کشور کانادا اساسا از دو صنعت کلان تشکیل شده است. یکی از آنها مونتاژ قطعات و دیگری تولید آنها است. شهرت عمده کانادا در صنعت خودرو سازی به تولید قطعات خودرو مربوط می شود. در فهرست کشورهای پیشتاز خودرو سازی جهان این کشور رتبه نهم را به خود اختصاص داده است. این صنعت کانادایی شهرت دیگری نیز در جهان برای خود دست و پا کرده است.

از نظر احترام به محیط زیست از جمله پاک ترین صنایع در سطحی جهانی است. برای آگاهی بیشتر شما عزیزان موسسه پرگما اطلاعات ارزنده ای را در این مقاله گنجانده است. از شما درخواست می کنیم که برای آگاهی از چگونگی مهاجرت صافکار به کانادا ما را در این نوشتار همراهی فرمایید.

مهاجرت صافکار ماشین به کانادا
بررسی مهاجرت صافکار ماشین به کانادا – پرگما

مهاجرت صافکار ماشین به کانادا و صنعت خودرو سازی

شاید مهاجرت صافکار ماشین به کانادا بدون دانستن حقایقی درباره صنعت خودرو سازی در کانادا و مهم ترین شرکت آن به تصمیم سخت تبدیل شود. ولی وقتی با این حقایق آشنا شوید انگیزه برای مهاجرت قطعا نیرومند تر می شود.

جالب است بدانید که شرکت مگنای کانادایی عنوان بزرگ ترین شرکت قطعه سازی آمریکای شمالی را در سال 2012 میلادی به خود اختصاص داد. این شرکت در استان انتاریو قرار دارد. این کمپانی سومین شرکت قطعه سازی برتر جهان است. تخصص این شرکت ساخت قطعات خودروهای سواری و کامیون است. شرکت مگنا با شرکت های بزرگی مانند تسلا، فورد، بی ام و، کرایسلر، فولکس واگن، جنرال موتورز و تویوتا همکاری دارد.

در کانادا 550 کارخانه در حوزه قطعه سازی فعالیت دارند. تعداد کارکنان این صنعت را در حدود 92000 نفر تخمین زده اند.

مهاجرت صافکار ماشین به کانادا با وجود چنین صنعتی یک کار هوشمندانه است.

 

مهاجرت صافکار ماشین به کانادا و درآمد صافکاری

درآمد صافکار ماشین در کانادا در مقایسه با درآمد وی در اینجا می تواند انگیزه خوبی برای مهاجرت باشد. درآمد ها در کانادا ساعتی محاسبه می شوند. درآمد صافکار نیز با توجه به مهارت و تجربه وی محاسبه می شود. از ساعتی 15 دلار آغاز می شود و تا ساعتی 32 دلار نیز بالا می رود. با این حال متوسط درآمد یک صافکار چیزی حدود 20 دلار در ساعت است. درآمد سالانه یک صافکار بین 30000 دلار تا 70000 دلار متغیر است. در این افزایش درآمد تخصص، مهارت و سابقه کاری صافکار عناصر تعیین کنندۀ خیلی مهمی به شمار می روند.

جالب است که بدانید صافکاران در شهرهای کلگری، وینیپگ و هالیفاکس بیشتر از شهرهای دیگر حقوق می گیرند. بنابراین مهاجرت صافکار به کانادا باید با تکیه بر چنین معلوماتی صورت بگیرد.

تکمیل روند مهاجرت صافکار ماشین به کانادا
مجوزهای لازم برای مهاجرت صافکار به کانادا – پرگما

مجوزهای لازم برای مهاجرت صافکار

برای تکمیل روند مهاجرت صافکار ماشین به کانادا به چند مجوز نیاز است. نخستین مجوز ویزای کار است. این مجوز مثل شینگن جهان مشاغل است. با آن می توانید وارد جهان بی پایان مشاغل شوید و آزادانه از راه تجربه و تخصص خود درآمد داشته باشید. برای اینکه تصور روشنی از ویزای کار داشته باشید باید بگوییم که ویزا سندی رسمی است که از سوی دولت کانادا صادر می شود. این سند دربردارنده مشخصات فردی شما و تاریخ اعتبار ویزا است.

البته این مجوز شرط لازم کار در کاناداست اما شرط کافی نیست. برای اینکه بتوانید آزادانه در بازار کار کانادا فعالیت کنید باید بتوانید نخست آزادانه پا به سرزمین پهناور کانادا بگذارید. شما برای این کار به ویزای کانادا نیازمندید.

برای تکمیل فرایند مهاجرت صافکار ماشین به کانادا به مجوز سومی هم نیاز است. به این ویزای سوم، گزارش ارزیابی تاثیر بازار کار می گویند. آن را در کانادا به صورت خلاصه LMIA می گویند. این مجوز را سازمان کاریابی و گسترش اجتماعی کانادا صادر می کند. هدف از آن ارزیابی تاثیر استخدام کارگران و کارکنان غیر کانادایی بر روند استخدام کارگران و کارکنان کانادایی است. حالا این گزارش چیست و برای چه صدور آن ضروری است؟

 

LMIA

همانطور که گفتیم برای تکمیل روند مهاجرت صافکار ماشین به کانادا به LMIA یا گزارش ارزیابی تاثیر بازار کار نیاز است. زمانی که شما به عنوان یک صافکار برای اشتغال به صافکاری در کانادا درخواست کار می دهید باید گزارش ارزیابی تاثیر بازار کارتان مثبت باشد. شما برای استخدام به این گزارش مثبت نیاز دارید. این گزارش مثبت به این معناست که هیچ تبعه کانادایی توانایی انجام کار شما را ندارد با برای آن درخواست نداده است. به این ترتیب گزارش منفی به این معناست که یک صافکار کانادایی برای اشتغال در فرصت شغلی پیش آمده درخواست داده است. مهاجرت صافکار به کانادا با یک گزارش ارزیابی منفی ممکن نیست.

شرایط استخدام صافکار ماشین در کانادا
استخدام صافکار ماشین در کانادا – پرگما

شرایط استخدام صافکار در کانادا

برای اینکه روند مهاجرت صافکار ماشین به کانادا بدون مشکل باشد، باید همه مدارک خواسته شده اداره مهاجرت کانادا را تهیه نمایید. به غیر از پاسپورت و ویزا شما به مدارک دیگری نیاز دارید. با هم به این مدارک نگاهی می اندازیم :

یک – شما با یک مدرک دیپلم نیز می توانید در این حوزه کاری شاغل شوید. پس حداکثر مدرک مورد نیاز دیپلم است.

دو – بند دوم را به دو صورت می توانید تامین کنید. یا سه سال تجربه کاری تخصصی داشته باشید یا اینکه یک دوره کارآموزی در اداره آموزش صنعتی بریتیش کلمبیا بگذرانید و مدرک آن را دریافت کنید. این مدرک به شما اجازه کار در همه جای کانادا به جز ایالت خودمختار کبک را می دهد. برای دریافت اجازه کار در کبک شما به یک مجوز جداگانه از این ایالت نیازمندید.

سه – اگر بتوانید آزمون های Red Seal را بگذرانید شانس شما برای کار چند برابر می شود.

برای دریافت فرم ارزیابی مهاجرت را در اینجا https://impragma.irm/form مشاهده فرمایید.

 

شغل مهر قرمز در روند مهاجرت صافکار ماشین به کانادا

صافکاری را می توان از شغل های مهر قرمز یا Red Seal trade دانست. این عنوان روند مهاجرت صافکار ماشین به کانادا را تسهیل می کند. این عنوان و کسب آن به شما این توانایی را می دهد که در هر جای کانادا به جز استثناهایی که ایالت هایی مانند کبک پدید آورده اند کار کنید. این فهرست مزایای کاری زیادی به همراه دارد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه مهاجرت صافکار به کانادا خواهشمندیم که به این لینک https://impragma.irm/blog مراجعه فرمایید.

 

دعوت نامه و شیوه های ارسال آن

ضروری ترین بخش روند مهاجرت صافکار ماشین به کانادا دعوت نامه است. شما برای اینکه دعوت نامه دریافت کنید باید در برنامه اسکیل ورکر با FSWP از طریق سیستم اکسپرس اینترای کانادا ثبت نام کنید. پس از دریافت دعوت نامه از یک کارفرمای کانادایی شصت روز زمان دارید تا درخواست اقامت خود را در سفارت کانادا ثبت کنید. برای اینکه دعوت نامه شما جنبه رسمی بیابد باید از طریق اداره مهاجرت کانادا ارسال شده باشد.

مهاجت به کانادا بوسیله موسسه پرگما
موسسه پرگما و روند مهاجرت صافکار به کانادا

 موسسه پرگما و روند مهاجرت صافکار به کانادا

مهاجرت صافکار ماشین به کانادا با کمک موسسه پرگما به معنای راه میانبر است. با ما همه راه های پیچ در پیچ به یک راه میانبر و مستقیم تبدیل می شوند. موسسه پرگما از گام اول تا آخرین گام با شما همراه خواهد بود. با پرگما سفری به سبکی پر خواهید داشت. برای آگاهی بیشتر از روند مهاجرت صافکار به کانادا به بخش اطلاعات تماس رفته و با کارشناسان ما تماس بگیرید. در این لینک https://impragma.irm/contact/  همه اطلاعات تماس موسسه را خواهید یافت. زمان را از دست ندهید. ما و کانادا منتظر شماییم.

دیدگاه خود را بنویسید


درخواست مشاوره مهاجرت