• تورنتو , تهران
  • info@pragmaimmigration.com
  • ‪+‬98 ‪(‬919‪)‬ 169 5458‬‬‬
مهاجرت شیشه کار به کانادا و میزان درآمد شیشه کار در کانادا

مهاجرت شیشه کار به کانادا و میزان درآمد شیشه کار در کانادا

مهاجرت شیشه کار به کانادا و میزان درآمد شیشه کار در کانادا

مهاجرت به کانادا و شرایط آن

اگر متقاضی مهاجرت به کانادا و دریافت ویزای این کشور هستید تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

مهاجرت به کانادا و دریافت ویزای این کشور دارای شرایط خاصی است و بسته به نوع مهاجرت روش های مختلفی دارد. از مهم ترین مواردی که برای مهاجرت به کانادا لازم است میتوان به سن، میزان سرمایه، مدرک زبان انگلیسی، مدرک تحصیلی و سابقه کار اشاره کرد. فاکتور هایی که لازمه مهاجرت هستند در روش های مختلف میزان اهمیت آنها تغییر می کند. در روش دریافت ویزا تحصیلی، سن دارای اهمیت است در صورتی که در ویزای سرمایه گذاری از اهمیت کمتری برخوردار است. دریافت ویزای کاری رایج ترین تقاضا برای اخذ اقامت کانادا است.

طبق آمار جهانی کانادا یکی از بهترین کشورهای جهان برای مهاجرت به شمار می رود و سالانه افراد زیادی این کشور را برای مهاجرت انتخاب می کنند. زبان اصلی کانادا، انگلیسی و فرانسوی است و واحد پولی آن دلار کانادا است. رفاه اجتماعی، اقتصاد قوی، امنیت اجتماعی و امکانات تحصیلی در سطح بالا از مزایای کشور کانادا است.

کانادا، از لحاظ اقتصادی نهمین کشور سرمایه دار جهان است و سیستم آموزشی این کشور نیز از پیشرفته ترین سیستم های آموزشی است. کیفیت و سطح زندگی در کانادا بسیار بالا است و افراد زیادی قصد مهاجرت به این کشور را دارند. دریافت ویزای این کشور از راه و روش های مختلفی امکانپذیر است ویزای کاری یکی از روش های دریافت اقامت در کانادا است.

دریافت ویزای کار

به طور کلی مهاجرت به کانادا به دو روش برنامه اسکیل ورکر و جاب آفر از یک کارفرمای کانادایی امکانپذیر است. دریافت ویزای خود اشتغالی و مهارت در شغل های صنایع دستی مانند شیشه گری و نقاشی بر روی شیشه این امکان را به افراد می دهد تا برای مهاجرت به کانادا با هزینه کم و حداقل مدارک اقدام کنند.

اسکیل ورکر یا نیروی ماهر کار برای دریافت اقامت در کانادا باید از نظر مهارت و تخصصی که دارد سنجیده و ارزیابی شود. نیروی ماهر کار باید یک آزمون در رابطه با تخصص خود بدهد و حداقل نمره 65 را از 100 کسب کند. پس از ارزیابی پایانی نسبت به سایر متقاضیان انتخاب می شود. در روش جاب آفر باید یک کارفرمای کانادایی برای شما در زمینه تخصص خود کارت دعوت بفرستد.

از متداول ترین روش های دریافت اقامت اسکیل ورکر است که در آن شرایطی مانند سن، مدرک تحصیلی، تسلط به زبان انگلیسی یا فرانسه، داشتن تجربه کاری اهمیت دارد. حداقل تجربه کاری برای مشاغل لیست هدف 3 سال است.

سیستم اکسپرس اینتری، سیستم جامع اسکیل ورکر فدرال کانادا است و برای مهاجرت کاری به کانادا اختصاص داده شده است. متقاضیان دریافت ویزای کاری باید از مواردی چون، تجربه کاری و تسلط به زبان انگلیسی و فرانسوی و همچنین تحصیلات مربوطه برخوردار باشند.

بازار کار در کانادا به طور مداوم در حال تغییر است. کشور کانادا هر ساله لیست مشاغل مورد نیاز خود را برای مهاجرینی که قصد اقامت در کانادا دارند اعلام می کند. مشاغلی مانند پرستاری و رانندگی ماشین های سنگین چند سالی است که جز مشاغل مورد نیاز کانادا است. شغل های دیگری مانند مهارت در صنایع دستی، راه اندازی کارگاه های تولیدی، سازنده های قایق و… از مشاغل مورد نیاز در کانادا هستند.

مهاجرت شیشه کار به کانادا

مهاجرت شیشه کار به کانادا

اگر به عنوان یک شیشه کار قصد مهاجرت به کانادا را دارید یک شغل خوب و پر درآمد برای خود انتخاب کرده اید. افرادی که در زمینه کار با شیشه و همچنین شناخت انواع شیشه و کاربرد آنها مهارت دارند می توانند اقامت دائم کانادا را دریافت کنند. شیشه گری جزو مشاغل لیست هدف دولت کانادا است و افراد زیادی تقاضای دریافت اقامت از طریق این لیست را دارند. مشاغل هدف نیازی به دعوت از کارفرما درکانادا ندارند.

افرادی که به عنوان شیشه کار به کانادا مهاجرت می کنند وظایفی دارند، به عنوان یک شیشه کار باید اطلاع دقیقی برای تعیین نوع شیشه و ضخامت آن و همچنین روش نصب آن داشته باشید. برای برش شیشه از کاترهای شیشه ای و یا کاترهای رایانه ای استفاده شود و مهارت لازم و آگاهی کار با کاترها از موارد مورد نیاز برای شیشه کار است. استفاده از سندبلاست و حکاکی بر روی شیشه همچنین رنگ آمیزی شیشه مواردی است که شیشه کار باید به آن تسلط داشته باشد.

از دیگر وظایف شیشه کار نصب شیشه های پیش ساخته و آینه ای بر روی دیوارها و نمای ساختمان و مونتاژ آن ها بر روی سقف است. تهیه چراغ، شیشه های رنگی، ویترین و آکواریوم یا سایر شیشه ها و نصب آن ها در مکان های عمومی، کلیساها و سایر موسسات از وظایف و هنر شیشه کار است.

برای دریافت ویزای کانادا به عنوان شیشه کار بعد از اینکه آزمون می دهید تمام موارد و مهارت شما ارزیابی و در نهایت امتیاز کلی داده می شود. علاوه بر کسب امتیاز قابل قبول مواردی مانند سن، تسلط به زبان انگلیسی، مهارت در کار و حرفه و مدارک تحصیلی در دریافت اقامت کانادا تاثیر دارند.

اگر بتوانید دوره و آزمون شغل خود را با موفقیت طی کنید و امتیاز بالایی از دولت کانادا دریافت کنید دیگر نیاز ندارید از سوی کارفرما در کانادا دعوت شوید. کار با شیشه و مهارت در این زمینه می تواند به شما شانس زندگی در کانادا و کسب درآمد بالا را بدهد.

خود اشتغالی در کانادا

سخن پایانی

شیشه گری و نقاشی بر روی شیشه، از جمله مشاغل و مهارت های شاخه صنایع دستی محسوب می شوند و این شغل ها در کانادا مورد استقبال زیادی قرار می گیرند. از مزایای مهاجرت به صورت خود اشتغالی می توان به سخت نبودن شرایط اخذ ویزا اشاره کرد. راه اندازی کسب و کار قبل از ورود به کانادا برای افرادی که اشتغال ایجاد می کنند الزامی نیست.

شما بعد از موفقیت در دریافت اقامت در کانادا توسط کار با شیشه و کسب موفقیت در این شغل می توانید برای اعضای خانواده تان اقامت دائم کانادا را کسب کنید. برای دریافت ویزای خود اشتغالی به مدارک حرفه ای زیادی احتیاج ندارید و همچنین گزینه های شغلی زیادی در کانادا برای شما وجود دارد. به دلیل حمایت از افرادی که شغل ایجاد می کنند و فرصت های شغلی زیاد در کانادا، افرادی که دارای مهارت های خاص هستند درآمد بالایی دارند.

مهاجرت به کانادا از طریق خود اشتغالی

دیدگاه خود را بنویسید


درخواست مشاوره مهاجرت