• تورنتو , تهران
  • info@pragmaimmigration.com
  • ‪+‬98 ‪(‬919‪)‬ 169 5458‬‬‬
مهاجرت مکانیک به کانادا و درآمد مکانیک در کانادا

مهاجرت مکانیک به کانادا و درآمد مکانیک در کانادا

آیا در مورد مهاجرت مکانیک به کانادا و درآمد مکانیک در کانادا اطلاعاتی دارید؟

خوشبختانه شرایط مهاجرت مکانیک به کانادا بسیار مناسب شده است. چنانچه به عنوان یک مکانیک با گذراندن دوره های تخصصی، مهارت و علم خود را بالا برده و تجربه کافی در زمینه حرفه و شغل خود کسب کنید، می توانید پروسه مهاجرت به کانادا را با سرعت زیادی پشت سر گذارید. بنابراین شرایط ویژه و ایده آل مهاجرت مکانیک به کانادا را به سادگی از دست ندهید. مهندسی مکانیک از جمله رشته هایی است که از طرف کانادا بسیار مورد توجه قرار گرفته، درآمد خوبی داشته و مهاجران بسیاری را از سراسر دنیا به سوی خود می کشاند.

در بخش غربی کانادا کارخانجات، ماشین آلات صنعتی و صنایع زیادی وجود دارند. به همین دلیل به مکانیک در این بخش از کانادا بسیار نیاز بوده و نرخ مهاجرت مکانیک به کانادا در این بخش بالا می باشد. در صورت تمایل و داشتن مهارت کاری در این زمینه می توانید فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا را در این بخش مشاهده و تکمیل نمایید. چنانچه به وبلاگ مهاجرتی کانادا سری بزنید با اطلاعات جامع و مفیدی در مورد مهاجرت و کسب درآمد در کانادا آشنا خواهید شد. چنانچه برای مهاجرت کاری به کانادا نیاز به مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر دارید با ما در تماس باشید.

در ادامه پیرامون مهاجرت مکانیک به کانادا و مهارت های مورد نیاز این حرفه اطلاعاتی در اختیار شما قرار خواهیم داد.

مهارت‌های مورد نیاز برای مهاجرت مکانیک به کانادا

برای تبدیل شدن به یک مکانیک خوب و موفق، علاوه بر کسب علم، آگاهی و تجربه به فاکتورهای دیگری نیز نیاز می باشد. از جمله این موارد می توان به، دقت و حوصله در حین انجام کار، خوش قولی و تحویل به موقع کار، توانایی جسمانی بالا، انصاف در محاسبه مبلغ دستمزد و کار فول تایم اشاره کرد.

در کشور کانادا برای اخذ گواهینامه مخصوص به مکانیک، گذراندن یک دوره کارآموزی لازم و ضروری می باشد. با توجه به پیشرفت چشمگیر و روز به روز ماشین آلات صنعتی و خودروها، به روز بودن علم و دانش برای افراد مشغول در این حرفه امری اجتناب ناپذیر می باشد. یک مکانیک برای شروع، بایستی گزینه های زیر را داشته باشد:

ارتباط مهارت، تجربه و سرعت عمل مکانیک با میزان درآمد آن

کسب دانش و تجربه، تبدیل شدن به مکانیک موفق و پر درآمد در کانادا

– آشنایی کامل با کلیه اجزای داخلی و خارجی خودرو یا ماشین آلات مربوطه

– داشتن مهارت و اطلاعات عمومی فنی

– توانایی تجزیه و تحلیل و یافتن سریع و بدون خطای عیب خودرو یا دیگر ماشین آلات

– داشتن سرعت عمل و دقت در حین انجام کار

– داشتن توانایی جسمی بالا

– یادگیری مداوم، به منظور به روز کردن اطلاعات در مورد سیستم فنی خودرو و سایر ماشین آلات صنعتی

– شناخت اصول ایمنی و رعایت آن ها در حین انجام کار

– توانایی برقراری ارتباط با دیگر تکنسین ها و همکاران در پروژه های تیمی

– توانایی برقراری ارتباط موثر با مشتری به منظور جذب و تبدیل کردن او به مشتری ثابت

– کار کردن به صورت فول تایم، حتی در روزهای تعطیل، در نظر داشته باشید که کار یک مکانیک در ایام تعطیلات بیش از روزهای عادی است. بنابراین کار یک مکانیک تعطیلی و غیر تعطیلی نمی شناسد.

– چنانچه به کار و حرفه مکانیکی علاقه مند بوده و فرد با حوصله و صبوری هستید وارد این کار شوید. شغل مکانیکی در کنار لذتی که دارد، سختی های خاص خود را دارا می باشد.

روش کسب ویزای کار برای مکانیک در کشور کانادا

دریافت ویزای کار برای یک مکانیک در کانادا، به روش های مختلفی صورت می گیرد. از آنجا که این کشور در زمینه جذب مکانیک کار بسیار مهاجر پذیر است، برای متقاضیان دریافت ویزا نیز شرایط ایده آلی را فراهم نموده است. از مزایای اخذ ویزا برای یک مکانیک کار فراهم آمدن امکان دریافت اقامت دائم برای او و خانواده اش می باشد. در ادامه به سه روش دریافت ویزای کار برای یک مکانیک اشاره خواهیم کرد:

– استفاده از برنامه نیروی متخصص فدرال کانادا

شما به عنوان یک مکانیک کار، می توانید از طریق برنامه نیروی متخصص فدرال کانادا که با سیستم ویزای اکسپرس اینتری کانادا (Express Entry) مدیریت می‌شود، برای مهاجرت به کانادا اقدام کنید.

داشتن شرایط زیر برای استفاده از این برنامه ضروری است:

• داشتن یک پیشنهاد کاری معتبر از یک کارفرمای مقیم کانادا با حداقل سابقه یک ساله

• داشتن تسلط به زبان انگلیسی یا فرانسه، سطح ۴ برای نوشتن + خواندن و سطح 5 برای گوش دادن + صحبت کردن.

• داشتن حداقل ۲ تا ۳ سال سابقه کار و داشتن مهارت، تجربه و سابقه کاری.

– سیستم Express Entry

این سیستم برای مدیریت برنامه مهاجرت اقتصادی فدرال کانادا در نظر گرفته شده است. هدف این سیستم کمک به تکنسین های ماهر و خبره ای است که قصد اقامت و کار در کانادا را دارند. سیستم Express Entry برنامه مهاجرتی را بر اساس سن، میزان مهارت، سابقه کار و تحصیلات رتبه بندی می کند. این سیستم از میان افرادی که به صورت آنلاین ثبت نام کرده اند هر دو هفته یکبار قرعه کشی کرده و افراد دارای بالاترین امتیاز را برای اخذ اقامت دائم در کانادا انتخاب خواهد کرد.

ورود مکانیک کار به صف انتظار اکسپرس اینتری برای اخذ ویزای کانادا

– برنامه انتخاب یا نامزد استانی

طبق این برنامه افراد دارای مهارت به استان هایی برای کار ارسال می شوند که به تخصص آن ها در آن جا نیاز است. به عنوان مثال ممکن است آلبرتا متقاضی مکانیک باشد. چنانچه یک نفر موفق به کسب نامزدی یک استان برای حرفه خود شود، امتیاز بالایی کسب کرده و دریافت اقامت دائم از سوی دولت کانادا برای وی تضمین شده خواهد بود.

میزان درآمد دریافتی مکانیک در کشور کانادا

برای مهاجرت مکانیک به کانادا دانستن میزان درآمد این شغل اهمیت زیادی دارد. داشتن اطلاعات دقیق در این مورد، به برنامه ریزی اصولی او کمک بسزایی خواهد کرد. مکانیکی در کانادا شغل پردرآمدی محسوب می شود. با توجه به میزان تخصص و تجربه ای که فرد دارد، این درآمد دستخوش تغییر خواهد شد. هرچه مهارت، سرعت عمل و تجربه مکانیک بیشتر باشد، درآمد و محبوبیت او نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

درآمد مکانیک در بخش غرب و شمال غربی کانادا بیش از سایر نقاط این کشور می باشد. این منطقه بافت صنعتی کشور کانادا محسوب شده و دارای کارخانه ها و صنایع و ماشین آلات صنعتی زیادی است. به همین دلیل نیاز افراد این منطقه به مکانیک و افراد خبره فنی بیش از سایر مناطق می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید


درخواست مشاوره مهاجرت