• تورنتو , تهران
  • info@pragmaimmigration.com
  • ‪+‬98 ‪(‬919‪)‬ 169 5458‬‬‬
مهاجرت کاری سیمان کار به کانادا و پیش نیازهای آن

مهاجرت کاری سیمان کار به کانادا و پیش نیازهای آن

مقدمه

مهاجرت کاری سیمان کار به کانادا مستلزم بررسی شرایط زندگی و استخدامی در کاناداست. چنانچه شخص بخواهد؛ تا حدودی از شرایط مهاجرت کاری سیمان کار به کانادا اطلاع یابد؛ خواندن این مقاله خالی از لطف نیست. شرکت خدمات مهاجرت پرگما جهت آسایش شما برای کسب اطلاعات بیشتر، یک سری دسترسی های اینترنتی ایجاد کرده است؛ تا روند مهاجرت را با طیب خاطر طی نمایید. در ذیل لینک چند نمونه از این دسترسی ها قرار گرفته است.

https://impragma.irm/form

https://impragma.irm/blog

https://impragma.irm/contact

تعریف حرفه سیمان کاری در مهاجرت سیمان کار به کانادا

در مهاجرت کاری سیمان کار به کانادا شغل سیمان کاری تحت عنوان فینیشر یا تکمیل کننده بتن شناخته می شود. فینیشرهای بتن، بتن تازه ریخته شده را صاف و تکمیل می کنند، عمل آوری یا عملیات سطحی را اعمال می کنند و سازه های بنایی مختلف مانند پی، کف، سقف، پیاده رو، جاده، پاسیو و ساختمان های بلند را نصب، نگهداری و بازسازی می کنند. آنها توسط شرکت های ساختمانی، پیمانکاران سیمان و بتن و تولید کنندگان محصولات بتنی پیش ساخته، استخدام می شوند. البته می توانند؛ به صورت خود اشتغال هم کار کنند.

شرح وظایف سیمان کار در مهاجرت کاری سیمان کار به کانادا چیست؟

در مهاجرت کاری سیمان کار به کانادا، یک سیمان کار باید بتواند؛ قالب، پایه دانه ای و مواد تقویت کننده فولادی را بررسی کند. همچنین قرار دادن مستقیم بتن در قالب ها یا روی سطوح را بر اساس درجه بررسی کند. حفره ها را پر کند. نقاط بلند را حذف کند و بتن ریخته شده را کاملا صاف و یک دست نماید. کار بر روی بتن فشرده را بداند. بتواند؛ سطح بالایی از بتن را با توجه به مشخصات درجه و عمق با استفاده از صافی یا شناور، تراز کند.

با استفاده از ابزارهای دستی و برقی، پرداخت دلخواه را به سطوح بتنی برساند. بولت های لنگر، صفحات فولادی، آستانه در و سایر وسایل را در بتن تازه ریخته شده نصب کند. برای سخت شدن سطح بتن از ترکیبات سخت کننده و آب بند استفاده کند. تعمیر، بازسازی و جایگزینی بخش های فرسوده یا آسیب دیده کف، دیوارها، جاده ها و سایر سازه های بتنی را با مهارت انجام دهد.

عناوین شغلی معرفی شده برای مهاجرت کاری سیمان کار به کانادا

به هنگام مهاجرت کاری سیمان کار به کانادا، در فرم ها و آگهی های استخدامی تحت عناوین متفاوتی یاد می شود. این عناوین شغلی شامل: تکمیل کننده بتن پیش ساخته، کارآموز سیمان ساز، سنگ تراشی سیمانی، تکمیل کننده بتن و سنگ تراشی بتن است.

سیمان کاری در کانادا

میزان درآمد سیمان کاری در کانادا

میزان درآمد سیمان کاری در کانادا در حدود 21.00 دلار الی 39.00 دلار است.

دستمزد سیمان کار در کانادادستمزد سیمان کار در کانادا

شرایط استخدام سیمان کار به هنگام مهاجرت کاری سیمان کار به کانادا چگونه است؟

قطعا به هنگام مهاجرت کاری سیمان کار به کانادا لازم است؛ که با شرایط استخدام تا حدودی آشنا باشد. برای کار در کانادا اتمام دوره دبیرستان الزامی است. همچنین بهتر است؛ که به دنبال کسب گواهینامه تجاری بود؛ که البته این الزامی نیست و سیمان کار به اختیار خود می تواند؛ با شرکت در دوره های دو تا چهارساله این گواهینامه را بگیرد. همچنین می تواند؛ با داشتن سه سال سابقه کاری در صنعت و یا دوره های دانشگاهی اقدام به گرفتن گواهینامه تجاری نماید.

صدور گواهینامه تجاری در کبک اجباری است. اما در نیوفاندلند، لابرادور، نوااسکوشیا، جزیره پرنس ادوارد، نیوبرانزویک، منیتوبا، آلبرتا و بریتیش کلمبیا کسب این گواهینامه تجاری داوطلبانه و اختیاری است. برای عنوان شغلی سنگ تراشی های سیمانی، گواهینامه تجارت در دسترس است و داشتن آن اختیاری است. از دیگر شرایط استخدام، تایید مهر قرمز پس از اتمام موفقیت آمیز آزمون مهر قرمز بین استانی است.

مهارت های لازم برای مهاجرت کاری به کانادا

یک سیمان کار به هنگام مهاجرت به کانادا لازم است؛ یک سری از مهارت ها را به دست آورد. این مهارت ها می تواند؛ شامل: ترمیم و تعمیر، ساخت و ساز، تکمیل نمای ساختمان، نصب زیر ساخت های داخلی ساختمان و تحلیل اطلاعات باشد. دارای روابط عمومی بالا باشد.

مهارت های لازم برای مهاجرت کاری به کانادا

دانش مورد نیاز در مهاجرت کاری سیمان کار به کانادا

یک سیمان کار برای اجرای بهتر امور نیاز است؛ تا از دانش تجارت و مدیریت امور مالی اطلاع داشته باشد. خدمات مشتری را بداند و از قوانین ایمنی مطلع باشد. خواندن و نوشتن بداند. تا دستورالعمل های جابجایی را بخواند و با خواندن برچسب محصولات، کند کننده های پخت سیمان و ترکیبات آب بندی را بشناسد. بتواند؛ مجلات و وب سایت ها را بخواند؛ تا در جریان روند صنعت قرار گیرد. انواع کتابچه های راهنما را مطالعه کند؛ تا در مورد راه اندازی بهره برداری و نگهداری تجهیزات مانند ماله های برقی اطلاعات کسب کند.

طریقه استفاده از اسناد را بداند. با اسکن نمادها و علائم بتواند؛ خروجی های اضطراری و تجهیزات ایمنی را پیدا کند. نحوه ترکیبات مواد را روی برچسب وارد کرده و به محصولات بچسباند. فرم های مقدار بتن مصرفی، زمان راه اندازی و تکمیل و تعداد پانل های دیوار تولید شده را در گزارش های تولید وارد کند.

مهارت های فنی مورد نیاز برای مهاجرت کاری سیمان کار به کانادا

داده ها را در نقشه های مقیاس، تفسیر و مکان یابی کند. بتواند؛ پرداخت های نقدی و اعتباری را دریافت کند و در آنها تغییر ایجاد کند. فواصل، زوایا و حجم ها را با استفاده از ابزارهای اندازه گیری؛ مانند نوار، چرخ های اندازه گیری و ظروف مدرج اندازه بزند.

اندازه گیری ها را با مشخصات مقایسه کند. به عنوان مثال طول، عرض و عمق پایه های فونداسیون را با ابعاد مشخص شده در نقشه های ساختمانی مقایسه کند. فاصله ها و شیب ها را تخمین بزند. به عنوان مثال، شیب طبقات اطراف زهکشی را با توجه به معیارهای بالا و پایین تخمین بزند. جدول زمانی برای کارهای ریختن، تکمیل، پخت و محافظت از بتن را تعیین کند.

 

مهاجرت کاری سیمان کار به کانادا

نقش تکنولوژی دیجیتال در مهاجرت کاری سیمان کار به کانادا

بتواند؛ از ماشین حساب جهت محاسبات روزمره استفاده کند. توانایی استفاده از نرم افزارهایی چون word و اکسل را داشته باشد؛ تا بتواند فاکتورها را تخمین بزند یا هزینه ها را بر آورد کند. بتواند؛ نقشه ها را توسط رایانه ارزیابی و چاپ کند. در صورت لزوم از اینترنت برای شرکت در دوره های آموزشی و سمینارهای ارائه شده توسط مربیان کارآموزی استفاده کند.

سخن آخر

در مهاجرت کاری سیمان کار به کانادا گهگاه نیاز است؛ تا برای تکمیل شدن سریع پروژه، کار به صورت تیم انجام شود و وظایف تقسیم شود. بنابراین داشتن روحیه کار تیمی یک مزیت بزرگ به حساب می آید. یک سیمان کار نیاز است؛ تا اطلاعات خود را به روز نگه دارد. همچنین تکنیک های جدید را فرا گیرد. به این منظور ممکن است؛ نیاز باشد؛ تا در کارگاه های بهداشتی، ایمنی و آموزش مهارت های تجاری ارائه شده توسط کارفرمایان خود، شرکت کنند.

دیدگاه خود را بنویسید


درخواست مشاوره مهاجرت